Moim dostawcą Internetu jest Netia (kiedyś miałem Neostradę, ale była możliwość przejścia na Netię i korzystania z Internetu na tej samej linii). Około miesiąc temu podpisałem umowę na 1Mbit (do tej pory miałem 512Kbit). Po połączeniu się w opcjach jest informacja, że mam ten 1Mbit z hakiem jednak nie zauważyłem żadnej poprawy szybkości. Na stronce: http://www.speedtest.pl wykonałem test i okazało się, że wykorzystuję tylko 512Kbit. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Mój modem to Sagem 800. Za każdą pomoc będę wdzięczny.
Kolego jak sie nie myle test speed nie raz kłamie. Sprawdz tym http://noc.gts.pl/ . Klikni na jakis plik i zobacz z jaka predkoscia sciaga. Powinno okolo 128kb/s przy 1mb/s
Przykro mi, ale nic lepszego nie wymyślę, ponieważ nie ma zielonego pojęcia, co może być problemem. Dostawca? Modem? Kabel? Sterowniki? Liczę na pomoc i z góry dziękuję.
Zainteresowało mnie to, ponieważ teoretycznie wyświetla się informacja, że połączenie jest już szybsze, ale skoro wystarczy poczekać to problem rozwiązany. Dziękuję wam bardzo za pomoc.
dzwoń koniecznie do operatora - wiem jak to jest, bo sam dla TPsa robię i to my, technicy, przełączmy usługi dla innych operatorów A droga od zgłoszenia do zlecenia nam wyboista jest, uwierz