Nowy komp - co wybrać?

Mój komp to obecnie:

Asus K8N (5PCI, 1AGP, 3DDR DIMM, Audio, Lan)nVidia nForce3 250 AMD Hammer

Procesor AMD Athlon 64 2000 Mhz 3000+

Grafa Ati Radeon 9550 XT 128 Mb

Ram - 1536 (512 + 1024)

Dysk - 2 x Samsung 320Gb i 200Gb (oczywiście SATA)

Zasilacz 350 W

Problem mam taki - padła mi płyta główna, zaczęła wariować, nie widziała dysków itp… zresztą nieważne. W tej sytuacji nie będę szukał nowej płyty głównej do tego kompa, bo poprostu go sprzedam na części (już mam kupca), zostawię sobie tylko DVD i stację dyskietek i dokupię kilka nowych części - grafa, płyta główna, pamięć i procek. No i tutaj mam problem. Sprzedawca w sklepie polecił mi taki oto komp:

Płyta główna Gigabyte GA-M56S-S3

Procesor ATHLON 64 5000 AM2 BOX

Pamięć 2 x 1024 MB DDR2 667 MHz

Grafa GF 8600 GT 256MB DDR3 GALAXY

Zasilacz 400 W - reszta zostaje ta sama. Czy z tego jest coś rozsądnego, czy nie będzie to gorsze od tego co miałem? Pomóżcie bo nie znam się tak dobrze na tym. Acha - najważniejsze - cena na jaką mi to wyliczył to jakieś 900zł. Ja to mam zamiar rozbić na raty więc jakieś 200 - 300 zł więcej nie będzie dla mnie żadnym problemem, chodzi mi tylko o to czy warto brać taki sprzęt za takie pieniądze. Na tamtym sprzęcie “Wiedźmin” chodził mi dość dobrze, choć nie miałem detali na maxa) czy tu też będzie śmigał? - ewentualnie jakieś inne gierki. Doradźcie coś co o tym myślicie?

Proszę zmienić temat postu na konkretny, opcja edytuj i popraw.JNJN

Czyli tak przypuśćmy że dysku nie trzeba kupić, obudowy i nagrywarki też nie.

Więc bierz tak

GIGABYTE P31 DS3L - 190zl

Dual Core E2160 - 180zł

GF 9600GT - 450zł

2Gb Patriot LLK 800Mhz - 140zł

Zasilacz Modecom MC 400W - 120zł

I będzie o wiele wydajniej od tego co złożył sprzedawca. Jak potrzebujesz nagrywarki to Pionner DVR 215 (90zł) jak obudowy to CoolerMaster Elite 331\330 120zł

przy tym sprzęcie wiedźmin będzie Ci chodził bajecznie.