Nowy komputer ~1600zł

Możecie mi poradzić jaki sprzęt kupić do +/- 1600 zł ? Komputer będzie mi służył do grania jak i przeglądania internetu. Przez dłuższy czas nie interesowałem się częściami do PC-ów i teraz jestem zielony.

Liczę na waszą pomoc w doborze sprzętu. Firmy są mi obojętne.

P.S Jeżeli możecie to dawajcie od razu linki :wink:

Procesor: AMD Athlon II X3 440

Płyta Główna: MSI 870-C45

Pamięć RAM: GoodRam 2x2GB 1333MHz

Karta Graficzna: Asus Radeon HD4850 1GB CuCore TOP

Dysk Twardy: Samsung 500GB F3

Napęd: Samsung SH-223C

Zasilacz: Fortron FSP400-60GHN

razem: 1428zł

www.esc.pl

  • do tego obudowa

Odblokować 4 rdzeń na procku :wink:

Odblokować 4 rdzeń na procku ? Czy że co ? ;d

Z tego co wiem :wink: :wink: dodatkowe rdzenie dodaje się w razie usterki (albo na zapas) w razie gdyby któryś był niesprawny. Domyślnie są ukryte ale można odblokować 8) 8)

Athlony to poprostu uszkodzone/ nie spelniajace wymogow bycia Phenomami i rdzenie uszkodzone sa obcinane a plyty z ACC potrafia ale nie musza uaktywnic te wlasnie “niepelnosprawne rdzenie”

PS: Oczywiście dodatkowe rdzenie mogą być niestabilne itp.

Sam mam Athlon x3 445 3.1ghz i nie odblokował się, odblokowanie to nie można brać pod uwagę na 100% że się uda, to trzeba brać za gratis.

Czekam na jakieś inne propozycję złożenia nowego kompa. Chyba że ten, który podał Łukasz14 jest JEDYNYM I NAJBARDZIEJ ROZSĄDNYM ROZWIĄZANIEM.

Grafikę można zmienić na HD5770, droższa o 100 zł, ale chłodzenie ma ciche i pobiera połowę tego co HD4850.

http://www.esc.pl/product_info.php?cPat … s_id=25288

To co Łukasz zaproponował jest w miarę ok. Jeśli można dołożyć do 5770 będzie lepszym rozwiązaniem i wydajniejszym, hm do tego bym jedną kość ram odjął i dodał właśnie do lepszej grafiki, 2GB spokojnie starcza, sam mam na win7 i nie narzekam, do tego ewentualnie można wybrać 460W fortrona(jeśli starczy kasa na gtx460 768mb), ale 400W nie mam na myśli że zabraknie.