Nowy Netbook przed wyborami dla dzieci

Nie omieszkam sobie tego skomentować ,czytając najnowszy news na dobrych programach osłupiałem . http://www.dobreprogramy.pl/Netbooki-dl … 24102.html

Przecież to taktyka żywcem z PRL ,już nam ostatnio obiecywali darmowy internet .Dziecko w takim wieku powinno się uczyć a nie uzależniać się od komputera i internetu ,nie wstydzę się przyznać ze jestem po szkole zawodowej (a dlaczego ).Ze kochane SLD za moich czasów wprowadziło punktację ,by się dostać do dobrego liceum liczyły się punkty .Później zaczęli w moim rejonie likwidować szkoły zawodowe , i każdy musiał chodzić do liceum (ustawowo nauka do 18lat).Chociażby był największym tępakiem ,następna sprawa za moich czasów się uczyło a nie ściągało gotowe rozwiązania zadań z internetu.Ale no cóż jak prezydent miał ściągę z Wikipedii ,pisały o tym kiedyś gazety.Dzisiaj się w Polsce nie liczy ciężka praca ,tylko kombinatorstwo .Pracowałem za granicą z moim skromnym wykształceniem ,nawet raz dostałem premię za efektywną pracę .A u nas takie kombinatory obejmują stanowiska kierownicze i poniewierają rodaków w katolickiej POlsce .

Nie rozumiem, przeszkadza Ci sposób prowadzania kampanii wyborczej, czy fakt, że w dobie postępu informatycznego możliwe staje się zastąpienie zeszytów komputerami?

Też uważam, że wprowadzenie netbooków w 1 klasie podstawówki to lekka przesada … i nie martwię się o upadek ekonomiczny producentów zeszytów i długopisów, ale raczej należy obawiać się zaniku zdolności pisania w następnych pokoleniach.

Z kolei to czy uczniowie będą ściągać z internetu czy jednak używać klawiatur na sprawdzianach to już kwestia podejścia nauczycieli, a Ci przecież mają przejść jakieś szkolenia? Chyba, że nałożyły mi się fragmenty dwóch różnych artykułów …

Innymi słowy - netbooki dla uczniów - jak najbardziej - ale od gimnazjum, albo nawet dopiero od liceum !!

P.S. Popraw tytuł wątku, bo wychodzi na to, że dla dzieci mają być wybory, a nie netbooki …