Nowy router zamiast obecnego od UPC


(Mraf Pl) #1

Hej!

 

Drodzy forumowicze, krew mnie zalewa ostatnio. Pobieranie wg speedtest.net i innych to około 5Mbps, czasem w porywach dojdzie do 120! (tak mam w umowie). Ale upload to całe 0.2... Nie mogę normalnie pracować (a potrzebuję korzystać między innymi z FTP).

 

UPC dało mi swojego Technicolor, dbałem o ten sprzęt że ojeju, nawet powiesiłem go na ścianie. Ale tak się nie da pracować, a wiem że jest to niestety wina tego sprzętu. Dlatego proszę mi powiedzieć co mogę wsadzić zamiast niego?

 

Podobno wymagany będzie modem, a dopiero potem inny router. Więc modem może być dowolny czy tylko od UPC? Jak się pozbyć tego Technicolor skoro UPC mi nie odpisuje...


(MacGregor) #2

A może zamiast się go pozbywać i nabijać dodatkowych kosztów sprawdź ustawienia routera/systemu itd.?


(Gogo69) #3

Modem musi być z UPC, inny nie zaloguje się do sieci. Zrób mu reset bo może być nowy soft do niego, a jak to nic nie da to dzwoń na “party” line. http://www.upc.pl/strefa-klienta/kontakt/


(bachus) #4
  1. Potwierdź, że to nie problem Twojej sieci / Wifi. Podłącz komputer kablem do routera, odłącz inne urządzenia (wifi, etc.). Sprawdź.

  2. Technicolor sobie zostaw, dokup dowolny wygodny dla Ciebie router i poproś UPC o przełączenie routera w ‘bridge’.


(Mraf Pl) #5

Panowie, nie jestem głupkiem. Sprawdziłem sieć. Mój komputer łączy się kablem, a w domu są jeszcze trzy laptopy i tablet. Każde urządzenie ma problem. Co do dodatkowego routera, to niestety nic nie dało, w pokoju obok stoi dodatkowy router, ale UPC nic nie chce zrobić - a podłączony router do “pykniętego” Technicolora jest bezsensu jeśli UPC nic nie zrobi.


(MacGregor) #6

Trudno żeby reszta urządzeń nie miała problemu z połączeniem skoro i ciebie też nie działa. Sprawdź ustawienia routera a nie sugeruj się tym co pokazuje stan innych urządzeń.


(bachus) #7

@MRAF: nie jesteśmy od stwierdzania, czy jesteś idiotą, czy nie jesteś - nie jest nikomu znana Twoja wiedza z tego zakresu i od kiedy zaczyna się “a skąd ja to miałem wiedzieć? Przecież Po to się pytam na forum?”. Potwierdź, że sprawdzałeś na podłączonym jednym, pewnym urządzeniu kablowymi (na routerze wyłącz testowo Wifi).

Jak nie poskutkuje - przestaw router w bridge i zobacz, jak to będzie wyglądać na drugim routerze.