Nowy sprzęt do 2300zł

Witam,

po przeliczeniu funduszy i podjęciu decyzji o sprzedaży starego sprzętu postanowiłem, że będzie trzeba złożyć coś nowego i mając do dyspozycji maksymalnie 2300zł wymyśliłem sobie coś takiego:

KLIK

możecie dać mi jakieś wskazówki co ewentualnie zmienić?

oczywiście nie znam się na overclockingu, wiec niechętnie podchodzę do tego typu pomysłów. Wolałbym kupić sprzęt i bez zaglądania do BIOSu cieszyć się dobrymi osiagami…

Komp przyda mi się do grania i grafiki (w grę wchodzi dokupienie jeszcze 2GB RAMu za jakieś pół roku…

z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Kali zmieniłbym kartę graficzną na GF 8600GT Palit Sonic+ lub X1950PRO

i dysk zmieniłbym na WD/Samsung

I płyte tą

http://proline.pl/shop.php?prodid=MSI-P35+NEO2-FR

no dobrze, płyta główna zmieniona, chyba przez pomyłkę wybrałem tamtą.

jeśli chodzi o dysk twardy, to w sumie mi jest wszystko jedno, wiec może być i samsung - zdecydowałem się nawet na 320GB

kapkę taniej…

czy zasilacz może taki być?

nie chciałbym na niego wydawać więcej niż ~150zł

może jest coś lepszego w jego miejsce?

W tym sklepie nie ma dużego wyboru więc zasilacz jest ok

nie powiedziane, ze bede w tym sklepie kupowal kompa, poprostu tam sobie skonfigurowałem sprzęt

znalazłem tez plyte główną: GIGABYTE GA-P35-DS3L Intel P35 Socket 775 i wydaje mi się, ze powinna mi wystarczyć do tego sprzętu, bo nie nastawiam się na rozbudowę kompa w przyszłości…

czy ktoś myśli inaczej?

Amacrox 450PNF

Moc podobna, ale różnice zauważysz tylko w głośności.

Amacrox podobno cichszy

i w cenie…

właśnie podobno, mam amarcoxa frei erde i niestety nie mogę powiedzieć, że jest cichy - przynajmniej dla mnie… wentylator dosyć mocno wibruje…

nie wiem jak jest z serią warrior…

U mnie nie słychać że chodzi 8)

Błażej

widać powoli składasz PCta jak tam ci idzie??

chyba będziesz mocno kręcił (E2160) … jaką zasiłkę weźmiesz?? i jakie chłodzenie do proca…

Zasiłka Cooler Master 650W (nie odpisywać głupio czemu tak dużo)