NT-IP Control


(Pitekwaleczny) #1

Witam.

Poszukuje programu NT-IP Control. moze ktos mi przeslac -mailem lub podac linka.

Z gory dzieki

PitekWaleczny


(fiesta) #2

A tego buttona pod postem to nie widać ??

OT :arrow: KOSZ


(Pitekwaleczny) #3

UPS. Sorry.

pitekwaleczny@o2.pl


(Pitekwaleczny) #4

Witam.

Wiec nikt mi nie moze pomoc? Na necie ( szukam przez google ) znajduje tylko informacje na temat programiku. Instalki niestety nie moge znalezc.

Najgorzej idzie jak przeszukuje sie strony wegierskie lub rosyjskie. :smiley:

Pozdrowionka


(Dragonlnx) #5

Spoko Pitek, nie bój żaby !!

Mam tutaj linka - otwiera się troszkę wolno - prywatny serwer, wolne łącze ...

:arrow: Tutaj!


(Pitekwaleczny) #6

Witam

Dzieki Shark. Narazie probuje sie dostac, ale rzeczywiscie ciezko jest sie dostac, albo za duzo uzytkownikow albo przekroczono limit dostepu.

Ale bede polowac az sie uda.

Dzieki :smiley:

Pozdrowionka


(Pitekwaleczny) #7

Witam.

No niestety, nie udalo mi sie do tej pory. Probuje w ciagu dnia i nie moge sie dostac. Wieczorem, to samo. Tylko pozno w nocy jeszcze nie sprawdzilem, bo wtedy spie. Moze ktos moze pomoc?

Pozdrowionka


(Dragonlnx) #8

Ja poszukam na DC++ (ściągne) i udostępnie na swoim serwerze -

Poinformuję Ciebie ... :smiley:


(Pitekwaleczny) #9

Witam.

OK. Wiec czekam z niecierpliwoscia. :slight_smile:

Pozdrowionka