Obraz 3D na 4-rech monitorach - do gier

Jak myślicie, da się zrobić, tak aby obraz np. z QUAKE 3 był wyświetlany w ten sposób, że na przednim monitorze widać to co przed nami, po lewej lewo, prawa prawa, tył to tył?

Zapewne nie obejdzie się bez karty graficznej, tylko ona musi mieć 4-ry wyjścia? Znalazłem coś takiego jak splitter VGA czyli rozdzielenie sygnału w takiej samej postaci na kilka monitorów. Wiecie możne coś w tej kwestii?

Przez ten rozdzielnik uzyskasz na każdym monitorze to samo.

Po pierwsze nie wiem czy to zadziała, ale teoretycznie : potrzebowałbyś 2 karty graficzne z 2 wyjściami każda lub 1 kartę z 4 wyjściami (np. nvidia quadro nvs 450).

Następnie w quake’u w konsoli :

cg_fov X- określa kąt widzenia (w tym wypadku X= 360)

r_customwidth 1280 - Określa własną szerokość ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1 (oczywiście potrzebna by była dużo większa rozdzielczość).

r_customheight 800 - Określa własną wysokość ekranu; r_mode musi być -1 i r_customaspect 1.

Tyle teoria… a tu masz trochę praktyki :

Dzięki. Filmik imponujący. Karta którą podaliście kosztuje 1000zł więc poszukam innego sposobu np. hełm w którym głową patrzysz w prawo to prawo, a broń pozostaje na wprost (nie wiem czy to ma sens).

Fakt faktem, że dla fanów sieciowych strzelanek takie rozwiązanie ja w filmiku - idealne.

Jak dla Ciebie karta za 1k to dużo to nie wiem wo ogóle z czym startujesz. Hełmy sobie odpuść Bo z tego co wiem, można same stare używki beznadziejnej jakości kupić, które kosztują tyle co taka sama karta graficzna (czli cena zaporowa dla Ciebie z tego co widzę) i do niczego się nie nadadzą. A jeżeli serio o tego tyopu bajerach myślisz i jednak masz kasę to na dzień dzisiejszy nic lepszego niż Nvidia 3D Vision Surround pewnie nie osiągniesz. Czyli trochę na boki, bez monitora z tyłu.