Ocena orginalnosci butów


(Goodprogram) #1

Zakładam ten temat w wątpliwosciami co do orginalnosci tych butów ...

Cena jakby nie patrzec jest atrakcyjna ale czy to nie są czasem podróby ?

Bo np. tutaj, są te same buty, ale o całą 100,- droższe ...

Wiec jak waszym zdaniem jest z tymi pierwszymi butami. Są orginalne czy nie ?

A moze ktos je ma ?

Sory za brak s z kreską (si) i c z kreską (ci) ale nie mogę ich napisac ...


(Maciej654) #2

czytaj co jest w opisie aukcji


(Goodprogram) #3

No to ja widze...

Ale co to znaczy ? Czy dlatego że z zagranicy takie tanie,

czy daltego że to ruskie podróby ?


(Paweł0303) #4

najprawdopodobniej zostały przywiezione np. z Anglii, tam są trochę tańsze, nawet sam kupowałem. W najgorszym wypadku z Ukrainy(podróby) co oznacza, że po tygodniu się rozlecą


(Stachu86) #5

Przywiezione z zagranicy :smiley: :smiley: te buty wyglądają jak by ten koleś w nich chodził, ale to jest tylko moje wrażenie :stuck_out_tongue:


(Paweł0303) #6

miałem takie samo pierwsze wrażenie, jakieś takie żółte z lekka są w środku. Może tylko w nich przechodził przez granice Ukraińsko- Polską :smiley:


(Stachu86) #7

Dokładnie. I bardzo to widać porównując je z tymi drugimi butami. Ja bym sobie dał spokój z ich zakupem :wink:


(Goodprogram) #8

No własnie też to widziałem ale myslałem że to swiatło tak pada :]

No ja też sobie dam spokój z tymi butami.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Do zamknięcia.