Ocena zestawu komputerowego


(Marcin Grabinski) #1

Witam to znowu ja :slight_smile: elo elo :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: mam zamiar zamówić ot takiego sobie kompa

1 Procesor - Intel Core2 Duo E6600 2.40 GHz (S775) BOX

2 Płyta głowna – GIGABYTE GA-965P-DS3 IP965 S755

3 Pamiec RAM – DDR-2 Twinmos 1024/667 5.0 BOX X2 czyli 2GB

4 Karta Graficzna - SAPPHIRE RADEON X1950PRO 256/256 LBOX [PCI-E]

5 Obudowa – Procom 5008A LCD LONG P4 PPFC500

6 Zasilacz – ATX/BTX TAGAN TG-480-U22 480W BOX

7 Monitor LCD – Samsung LCD ASAP 917P 19” PIVOT CZARNY

8 Karta muzyczna – SoundBlaster X-FI Xtreme Audio

dobry wybór ;] ??


(Tomasz Paziewski) #2

według mnie dobry zestawik a ile chcesz za niego dać??


(Michal Kolatek) #3

Asus P5N NF 650i

Lub Goodram, napisz czy będziesz podkręcał do o/c 800 Mhz na Micronach D9

Galaxy 7900GS 1.2 ns Zalman 256 lub Palint Sonic 7600GS później zmiana na 8600 lub innego 8xxx

Raczej zbędna, jak masz zamiar używać innej to kup Prodigy

http://www.allegro.pl/item154919278_pro ... utera.html

Procesor, po co 6600, E6300 wystarczy.


(Craker92) #4

Dobry sprzęt ale po co od razu taka karta dźwiękowa??? :slight_smile:

Nie lepiej kupic tańszą a dorównującą jakością:

I ja osobiście wolał bym kartę grafiki:

Lub tą którą osobiście posiadam :slight_smile:

Ogólnie fajny komp....


(Błażej) #5

7900GS na DDR3 po O/C jest równa radkowi, a nawet może ją pokonać :stuck_out_tongue:


(Marcin Grabinski) #6

dzieki za wyrażone opinie cena kompa to 4255zł drogo ?:>


(McDracullo) #7

Hawok za które podzespoły? Podane przez Tobiego czy Twoje?

Tobi podał lepsze, i te też bierz. Powinno wyjśc nawet trochę taniej.


(Marcin Grabinski) #8

ja nie mam zamiaru nic podkręcać :wink:

co to grafy torobie wymiane i wsadzam Radeon X1950XT Sapphire 256MB

i monitor wymieniam na 19" BenQ FP91GP srebrno-czarny ;] tanszy o 800zł około a zaje...fajny


(Wigrus1) #9

no i bardzo dobrze robisz,

do czasu :wink:

jeszcze napisz doczego go będziesz używał? Jakieś profesjonalne zastosowanie czy domowe, jak domowe to nie potrzbny Ci E6600, wystarczy tak jak Tobi powiedział:


(Marcin Grabinski) #10

hehe lubie sobie pograc na komputerze :stuck_out_tongue: pogladać filmy i posłuchac muzyki :slight_smile:

a to ze jestem technik-informatyk to coś porobić w grafice i programowanie ;D


(michalj82) #11

Poczekaj z zakupem nowego komputera aż się pojawią układy GeForce 8600.


(Marcin Grabinski) #12

nie dzieki :slight_smile: nie mam zamiaru kupywac geforce z tych seri


(michalj82) #13

Nie chcesz tańszego GeForce'a obsługującego DX10 ? :o

Dlaczego nie ?