Od tygodnia internet przestaje mi działać po kilku minutach, po restarcie jest jak nowy. Kompletnie się na tym nie znam, więc proszę kogoś o sprawdzenie moich logów z hijacka.
Z góry dziękuję!
http://www.wklej.org/id/536260/
– Dodane 27.05.2011 (Pt) 19:39 –
Zrobiłam też skan Sophos Anti-Rootkit i dostałam coś takiego jako warning :
Failed to query live registry key \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Perflib\009. You may not have access rights to the whole registry.
system
(system)
27 Maj 2011 18:14
#2
Witam
uaktualnij sobie przegladarke do wersji ie9
– Dodane 27.05.2011 (Pt) 20:18 –
Witam
uaktualnij sobie przegladarke do wersji ie9
tak na wszelki wypadek zrób pełne skanowanie tym
http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html
jeśli znajdzie jakąś infekcje to usuń
P.S.
to co podał kolega Kamil w 7mce troszke inaczej sie robi
Start->Panel sterowania->Menadzer urzadzeń i tam klikasz kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej
następnie klik prawa mysz na głowny kontroler USB właściwości i zarzadzanie energią odhaczasz ten ptasiek i ok
Malware już leciał, nic nie znalazł. Okej, odhaczyłam tego ptasiora i czekam. Mam nadzieję, że wreszcie mój problem ustąpi…
dziękuję bardzo
system
(system)
27 Maj 2011 18:45
#4
tylko wiesz,że tę gęś trzeba odhaczyć na wszystkich głównych kontrolerach usb
tak też zrobiłam, od tamtej pory internet śmiga, dziękuję bardzo i oby problem nie powrócił
– Dodane 27.05.2011 (Pt) 22:46 –
jednak problem nie zniknął, niestety…
system
(system)
28 Maj 2011 14:20
#6
Witam
sprawdź kompa tym programikiem
http://www.programs.pl/program,1708,The_Cleaner.html
jeśli nic nie wykryje to wina może leżeć u dostawcy internetu