Odblokowanie portów w routerze TL-WR543G

Witam,

Chciałbym odblokować port 58585 z uTorrenta w swoich routerze TL-WR543G. Dodałem wątki jak to jest pokazane na dołączonym obrazku http://img87.imageshack.us/img87/2558/tlwr.jpg ale nadal przy przeprowadzaniu testu w uTorrencie pokazuje mi błąd, że port jest zamknięty.

Używam Windowsa 7 i wyłączenie zapory sieciowej też nic nie daje.

Prosiłbym o wyjaśnienie krok po kroku jak to można byłoby naprawić, bo jestem trochę zielony jeśli chodzi o ten temat.

Pozdrawiam

Może jako IP Adress ustaw IP swojego komputera, a nie routera.

Też już tak próbowałem i nic się nie zmieniło. Jak podłączam bezpośrednio modem upc do komputera wtedy nie ma żadnych problemów i test portów wychodzi w porządku.

Dołączę jeszcze jeden zrzut z ekranu, może coś pomoże http://img231.imageshack.us/img231/7379/tl2l.jpg

Ustaw sobie w połączeniach sieciowych stałe ip np.

ip 198.168.1.2

maska sie sama ustawi

brama 192.168.1.1

dns 192.168.1.1

Przekieruj port 58585 na swoje ip. :slight_smile:

@Ciuci a gdzie dokładnie mogę to zrobić? :smiley:

No i w routerze zakres IP przydzielanych przez DHCP w tej sytuacji trzeba skrócić tak, żeby zaczynał się na 192.168.1.3 (albo w ogóle wyłączyć DHCP i wszędzie wbić na stałe). Bo inaczej będą konflikty, jeśli ktoś inny włączy komputer jako pierwszy (wtedy router mu przydzieli właśnie IP z .2 na końcu).

@Kpc21 wielkie dzięki. Już działa.

Zmieniłem zakres DHCP od 192.168.1.3 do 192.168.1.4, i zmieniłem adres IP w przekierowaniu na 192.168.1.3 i wszystko działa. Nie chciałem wyłączać DHCP bo po jego wyłączeniu nie mogłem poprawnie ustawić internetu na PS3.

Jeszcze raz dzięki za szybką pomoc :slight_smile:

W przekierowaniu i w komputerze na stałe daj IP 192.168.1.2. A zakres DHCP trzeba by było 192.168.1.3 do 192.168.1.3. Ew. jeśli się nie da to do .4.

Nie używałem nigdy tej konsoli, ale wydaje mi się że ma ona opcję ręcznego wpisania IP.