Odinstalowanie sterownika karty graficznej Ge Force Fx5200


(Zentuk2) #1

Czy ktos móglby mi poradzić jak najsprawniej przeprowadzic wymiane sterownika do karty graficznej GeForce Fx 5200(NV34).128MB,DDR SDRAM .Czy trzeba koniecznie aktualna wersje odinstalowywać? Jaki jest najnowszy sterownik do tej karty? mam xp profess.,pamęć 523MB,procesor 1.4.Mam sciagnięty dośc spory uniwersalny plik 93.71 o wielkości ok.60 Mb.mam tez jescze drugi mniejszy 10MB o numerze 56.72 win xp .ktory wybrac. Boje sie póżniejszej konfiguracji po zainstalowaniu,tym bardziej,że wszystko sie dzieje na dośc wrazliwym temacie,jakim jest Grafika .Czy mozna póżniej przeprowadzić sprawna konfiguracje bez płyty instalacyjnej .czy moze lepiej przegrać ten Sterownik na plyte,zeby póżniej moc ja wlozyć,gdy kreator o nią poprosi .czy to w czyms pomoże ? Proszę o pomoc


(system) #2

zainstaluj stabilny sterownik tylko nie beta 9.1 chyba mam ale nie jestem pewny !:expressionless: nie instaluj jak najnowszego bo pewnie to beta A JAK to beta to bedzie ci sie sypac system ;p moze ten twoj 93.71 jest pelna wersja to zainstaluj


(Adarek) #3

Odinstaluj sterownik w dodaj /usuń.

Wyczyść resztki tym:

:arrow: http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&id=471&t=29

:arrow: http://www.drivercleaner.net/professional.php

restartuj kompa i instalacja nowych np:

:arrow: http://www.idg.pl/ftp/pc_12021/nVIDIA.F ... 71.pl.html

Albo ze strony producenta.


(Drojek15) #4

Na FX'a 5200 NIE instaluj najnowszych sterów. Najlepszą wersją jest 56.72 i ją ściągnij. Wyższe wersje już nie obsługują tej karty.


(aju) #5

Na sam początek usuwasz stary sterownik w taki sposób a następnie instalujesz nową wersję sterowników.

Do FX 5200 grono użytkowników poleca 56.72 - i to są chyba najlepsze sterowniki do tej karty.


(Zentuk2) #6

Dopier teraz mam czas ,żeby zareagować na kolegów podpowiedzi. Już wczoraj próbowalem wymiany sterownika do karty graficznej VVIDIA GEforce FX 5200{NV34}. Wiem że jest to slaba karta jak na potrzeby moich synów ,którzy chcieliby o wiele lepszy sprzęt.Ale na razie taki musi byc. Mój sterownik jest z dnia 2004.07.12 numer6.1.7.6 .Czy to sie inacze czyta jako 61,76,? Czy w zwiazku z tym ten plik sterownika nr 56.72 o wielkosci 10,2 MB jest już bardziej uaktualniony ,jak dla tej karty. Ma kolega rację,że ten 93.71 moze juz byc za silny jak na moja karte. Mam pamięć 523MB,procesor1,4. Wczoraj nie chcial mi sie w trybie awaryjnym uruchomic Driver Cleaner 3.3 .Inne programy dzialaly normalmie .czy to moglo byc spowodowane? Czy faktycznie jest koniecznośc wchodzic w tryb awaryjny? Czy takiego pelnego odinstalowania nie mozna wykonac w normalnym trybie? I czy to koniecznie trzeba przeprowadzić poprzez Dodaj|Usuń ? czy nie mozna do tego wykorzystac np Smarty Uninstallera lub inny program np CCleaner?i jescze moz Albo jest jescze droga ..Moj komputer..Właściwosci...Sprzęt... Menedzer Urzadzeń...Karty graficzne.... Nvidia Geforce ... Odinstaluj{dla zaawansowanych} Dlaczeg to jest dla zaawansowanych ? Czy tutaj cos wystapi niespodziewanego ? Czy w dodaj| Usuń chodzi tylko o NVIDIA Drivers? Co to jest gigabyte VGA Utility Manager? Czy to jest tylko manager do kierowania karta graficzna ? Bardzo uprzejmie proszę o odpowiedzi na moje pytania? i jeszce może jedno pytanie ,jeżeli chodzi o Driver Cleaner ,jak go ustawiić,jeżeli chodzi o tryb usuwania :Nvidia,czy nforce .Czy moja karta jest oparta na chipsecie Force> ? Nie jestem specjalista,jezeli chodzi o sprawy techniczne. Czy w moim przypadku wymieana sterownika przyniesie odczuwalna poprawę w pracy z komputerem i w grach ? Czy są takie opcje ,jak po prostu normalna nowsza aktualizacja ,bez żadnych deinstalacji starej wersji .Czy ktos jest w stanie podac ,chociazby 5 nunerów kolejno ulepszanych wersji do mojej karty .czy tutaj duzo sie dzieje ,jeżeli chodzi o zmiany .?