Odliczanie 60-sekund, Generic Host

(Sugarpain) #1

Tak, cóż, kolejny problem. Kliknęłam w pewien link który wysłany został przez znajomą. Pojawił się kolejno błąd 'Generic Host Proces' (czy jakoś tak), a następnie odliczanie 60-sekund... Cofnęłam zegar o godzinę w tył, poczytałam trochę w internecie. Więc najprawdopodobniej to wirus. Nie znam się na tym i proszę o pomoc. Ściągnęłam jakąś zalecaną łatę do windowsa, zamknęłam porty, uruchomiłam ponownie system. Na samym początku wywaliło windowsowski błąd z nagłówkiem "avast.setup", ponad to, avast ma problemy z aktualizacjami.

Załączam logi HJT i SR.

Zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego tylko mi wkradł się ten błąd, a znajomej nie? No i czemu ten przeklęty avast niczego nie wykrył?

Liczę na szybką pomoc, z góry dziękuję.

(adam9870) #2

Usuń powyżej przedstawione wpisy korzystając z HijackThis.

Zobacz - Odliczanie 60 sekund + Generic Host Process i poczytaj o prawidłowej instalacji systemu operacyjnego, instalacji łatek systemowych, naprawianiu szkód spowodowanych nieprzestrzeganiem tych zasad etc.

(Sugarpain) #3

Przepraszam, ale czy to ma znaczyć, że moja sprawa na starcie kończy się stawianiem nowego systemu?...

(adam9870) #4

Nie, w zlinkowanym przeze mnie temacie zostały przedstawione informacje dzięki którym w przyszłości unikniesz tego typu problemów jakie napotkałeś teraz. Chodzi m.in o odłączanie kabelka sieciowego na czas instalacji systemu operacyjnego, zamknięciu portów, zainstalowaniu oprogramowania zabezpieczającego, a dopiero potem korzystaniu z zasobów sieci. Poza tym w temacie zostały przedstawione rozwiązania problemów objawiających sie pojawianiem błędu Generic hosts... oraz monitu odliczającego pozostały czas do zamknięcia systemu.

(Sugarpain) #5