Odliczanie 60-sekund, Generic Host

Tak, cóż, kolejny problem. Kliknęłam w pewien link który wysłany został przez znajomą. Pojawił się kolejno błąd ‘Generic Host Proces’ (czy jakoś tak), a następnie odliczanie 60-sekund… Cofnęłam zegar o godzinę w tył, poczytałam trochę w internecie. Więc najprawdopodobniej to wirus. Nie znam się na tym i proszę o pomoc. Ściągnęłam jakąś zalecaną łatę do windowsa, zamknęłam porty, uruchomiłam ponownie system. Na samym początku wywaliło windowsowski błąd z nagłówkiem “avast.setup”, ponad to, avast ma problemy z aktualizacjami.

Załączam logi HJT i SR.

Zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego tylko mi wkradł się ten błąd, a znajomej nie? No i czemu ten przeklęty avast niczego nie wykrył?

Liczę na szybką pomoc, z góry dziękuję.

Usuń powyżej przedstawione wpisy korzystając z HijackThis.

Zobacz - Odliczanie 60 sekund + Generic Host Process i poczytaj o prawidłowej instalacji systemu operacyjnego, instalacji łatek systemowych, naprawianiu szkód spowodowanych nieprzestrzeganiem tych zasad etc.

Przepraszam, ale czy to ma znaczyć, że moja sprawa na starcie kończy się stawianiem nowego systemu?..

Nie, w zlinkowanym przeze mnie temacie zostały przedstawione informacje dzięki którym w przyszłości unikniesz tego typu problemów jakie napotkałeś teraz. Chodzi m.in o odłączanie kabelka sieciowego na czas instalacji systemu operacyjnego, zamknięciu portów, zainstalowaniu oprogramowania zabezpieczającego, a dopiero potem korzystaniu z zasobów sieci. Poza tym w temacie zostały przedstawione rozwiązania problemów objawiających sie pojawianiem błędu Generic hosts… oraz monitu odliczającego pozostały czas do zamknięcia systemu.