Odrzucenie klucza uaktualnienia produktu po formatowaniu

Witam. Postanowiłem sformatować mój komputer. Było na nim zainstalowane uaktualnienie do Windows 7 Home Premium z Visty Home Premium. Formatowanie (usunąłem partycje i stworzyłem nowe) i instalacja przebiegły bez problemów, lecz podczas próby aktywacji systemu za pomocą klucza dołączonego do oryginalnego uaktualnienia do Windows 7 Home Premium wystąpił taki oto komunikat “Usługa licencjonowania oprogramowania stwierdziła, że ten konkretny klucz produktu może być używany wyłącznie do uaktualniania, a nie do instalacji od podstaw.”. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Czy należy ponownie zainstalować Windows Vista, a następnie na nim uaktualnienie do Windows 7? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Powinno się aplikować również do Win 7 http://www.dobreprogramy.pl/zwojtek/Jak … 37936.html :wink:

Dziękuje bardzo za pomoc, rozwiązanie zadziałało bez problemów :smiley: