Office Outlook


(Mirons) #1

Witam , mam pewien problem - używam programu pocztowego Office Outlook i od wczoraj program przestał zapisywać wiadomości wysłane w folderze " wysłane elementy " . Pocztę wysyłam normalnie czyli wychodzi z mojego konta - również normalnie odbieram , nie zmieniałem ustawień - idąc narzędzia > opcje >preferencje > opcje e mail mam odznaczoną funkcję zapisz kopię wiadomości w folderze " Elementy wysłane " . Trochę to ...upierdliwe że nie mam kopii wysłanych wiadomości na programie pocztowym , choć może jeszcze gorsze jest że nie wiem dlaczego !!


(Serus12) #2

To ją zaznacz :wink:


(Mirons) #3

Problem " się " rozwiązał i chcę go opisać gdyż ... może się z nim jeszcze spotkacie . Nie widziałem wysyłanych elementów gdyż ... zmieniłem wczoraj ustawienie daty w kompie - Outlook zapisywał wysłane wiadomości ale w innym miejscu - zgodnym z aktualną datą a było to miejsce czyli data wystarczająco odległa , tak , że tych wiadomości na ekranie nie widziałem . Aż głupio za taki banał ale ....trudno . Pozdrawiam wszystkich , M.


(JNJN) #4

Proszę zmienić temat na konkretny, opcja EDYTUJ i popraw.JNJN