Ograniczanie transferu internetu w sieci domowej

Z góry przepraszam, za moją słabą wiedzę na ten temat i brak profesionalizmu w wypowiedzi :stuck_out_tongue:

A wolisz LTE z limitem ? Sądzisz, że to będzie lepiej chodziło ? Możesz się zdziwić.

Przeczytaj instrukcję obsługi routera przede wszystkim, ale jak byś to nie dzielił to ja sobie osobiście nie wyobrażam komfortowo korzystać z internetu na takim łączu w kilka osób. Musisz się pogodzić z ograniczeniami jakie wynikają z takiego dostępu do internetu - w szczególności tego obrazkowego jaki dominuje w dzisiejszych czasach. Średnia prędkość w UE to 7Mb, ja korzystam z łącza 250Mb download i 40Mb upload… Wiem że to kosmos dla większości, tylko chce uświadomić że z pustego i Salomon nie naleje :wink:

Ale myśle, że i tak lepiej niż to co teraz. Strony otwierają się 5 minut, youtube w jakosci 240p nie ma szans, a przez ciągłe przwrywanie w transferze nie ma szans ściągnąć nawet 5mb pliku…

Osobiście nie mam doświadczenia z internetem od operatora komórkowego, ale znam przypadek sąsiada który taki zakupił z umową ‘do’ 10Mb. Okazało się że owe do 10Mb jest szczytem marzeń dla odbiorców i w zasadzie nigdy nie przekroczył 1Mb - co jak się okazało było zgodne z umową. Więc jeśli miałbym polecać to raczej umowę po kablu z pewnym usługodawcom :wink:

Osobiście wolałbym najgorszą radiówke niz najlepszą usługę z komórek.

 

Mam w rodzinie przykład. Jedna osoba pokusiła się na LTE, dali 2 tyg próbnego no i przez te 2 tyg działało super, skype, strony www, youtube … wszystko śmigało cudownie.

Po upłynięciu czasu testowego umowa się uprawomocniła i zaczeły się jaja. Teraz mija pół roku, skype działa ale tylko rano o innych porach da się zrobić połączenie ale po min czy 2 zrywa, na youtube da się oglądać ale trzeba czekac po 2 min na załadowanie, strony www działają jak na modemie 20 lat temu.

Limity nie są wyczerpane bo nie da się tak to działa.