Chciałbym niektórym użytkownikom ograniczyć dostęp do zasobów komputera.
Kiedyś korzystałem z polecenia zaczynającego się od “calc” lub coś podobnego.
Prosze o przypomnienie a życzliwego proszę o podanie całego polecenia w następującym układzie:
użytkownik A (administrator) chciałby całkowicie uniemożliwić uzytkownikowi B dostęp do dysku G (tak odczyt jak i zapis), trzeci uzytkownik tj. C ma taki sam dostęp jak A.
Można to załatwić w dużo prostszy sposób - otwierasz jakiś folder wchodzisz w Narzędzia -> Widok i odznaczasz opcję “Użyj prostego udostępniania plików (zalecane)”. Następnie klikasz na dysk/folder, któremu chcesz ograniczyć dostęp -> Właściwości -> Zabezpieczenia i ustawiasz odpowiednie prawa. Tylko ostrożnie, bo możesz na amen zablokować dostęp do plików/systemu :!:
Dziekuję za podpowiedzi ale przyznam się, że nie mogę opanować drżenia dłoni #-o więc proszę o podanie wiersza polecenia.
Boję się sam eksperymentować i utracić w ogóle dostęp do którego dysku.
A więc przypominam:
użytkownik A (administrator) chciałby całkowicie uniemożliwić uzytkownikowi B dostęp do dysku G (tak odczyt jak i zapis), trzeci uzytkownik tj. C ma taki sam dostęp jak A.
Pozdrawiam
W dniu04.07.2008, o godzinie21:20został dopisany post przez darekkkk