Ooov.net - problem z włączającą się stroną przy starcie komputera

Witam. Pisze tu z prośbą o pomoc, bo sam niestety nie jestem w stanie sobie z tym poradzić. Od dzisiaj rana mam pewien problem związany z w/w w temacie stroną o prawdopodobnie rosyjskim pochodzeniu. Za każdym razem gdy uruchamiam komputer włącza mi się przeglądarka (w moim przypadku Google Chrome) z tą oto stroną i nic na to nie jestem w stanie poradzić. Próbowałem m.in. przejrzeć ustawienia swojej przeglądarki i może tam coś zmienić, lecz to nic nie dało.

 

FRST: http://wklej.org/id/1528908/

Additional: http://wklej.org/id/1528910/

Odinstaluj Akamai NetSession Interface.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
HKU\S-1-5-21-4166259694-978386883-185209843-1000\...\Run: [CMD] => cmd.exe /c start http://ooov.net && exit <===== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-4166259694-978386883-185209843-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Admin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4673432 2014-10-29] (Akamai Technologies, Inc.)
HKU\S-1-5-21-4166259694-978386883-185209843-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\Run: [CMD] => cmd.exe /c start http://ooov.net && exit <===== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
BHO: No Name -> {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} -> No File
BHO-x32: No Name -> {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} -> No File
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
Task: {19A6A003-D4BD-4D4A-9597-BE6403CD1762} - System32\Tasks\{5588ED77-6EE5-47D5-A52C-04816F4C805D} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.5.0.158/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&amp;page=tsBing
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Pomogło. Komputer zresetował mi się i już nie mam tego problemu. Mimo to robię wszystko tak jak zaleciłeś, więc proszę:

 

Fixlog: http://wklej.org/id/1528948/

FRST: http://wklej.org/id/1528952/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKU\S-1-5-21-4166259694-978386883-185209843-1000\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\Admin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
DeleteQuarantine:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Skasuj folder C:\FRST

Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Odinstaluj Adobe Flash Player 10 ActiveX i Java 7 Update 71.

Zainstaluj Flash Player 15.0.0.223 ActiveX

Zrobione. To wszystko?

Tak.

To dziękuję raz jeszcze za pomoc. Zresetowałem komputer ponownie tak dla pewności i wszystko jest okej. Myślę więc, że temat jest do zamknięcia.