Opera nie dziala


(Vesper11) #1

Jak w temacie. Mialem otwarte kilka kart i wszystko bylo ok, az nagle przestaly ladowac sie nowe strony, otwartych tez nie moglem odwiezyc.

Pamietam, ze pare dni wczesniej przy uruchomieniu opery pojawil sie problem - cos w stylu "brak dysku w napedzie E:" i dopiero wlozenie plytki do napedu pozwolilo odpalic opere ! W tej chwili zostaje bialy ekran bez zadnych napisow.

Probowalem juz:

  • odinstalowac owa opere 9.51 i zainstalowac od nowa te sama wersje, a takze starsza - nie podzialalo. (Byc moze trzeba po usunieciu wykasowac wszelkie ustawienia, ale nie wiem, gdzie one sa na dysku)

  • wylaczyc Comodo firewall oraz Avire - bez efektu

  • zmienic nazwe opera.exe na inna - bez efektu (nawet firewall nie spytal o ten program)

IExplorer i Firefox dzialaja bez zarzutu. Nie mam ustawionego proxy. System Windows XP Home SP3.

Bede wdzieczny za pomoc.


(Lukaszk 89) #2

Poszukaj tych folderów w "C:\Documents and Settings_nazwa_\Dane aplikacji" i/lub "C:\Documents and Settings_nazwa_\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji" + przeczyść rejestr CCleaner'em.


(Vesper11) #3

Ok. Pomoglo, dzieki!