Orange /internet

Umowę z orange mam podpisaną na 2 lata. Dokładniej podpisana została 24.01.2007 r.

Miesięcznie płacę 120 zł za prędkość teoretycznie 230 Kb/s , a w praktyce ?? 30 Kb maksymalnie i też nie:( Pisłam do BOK, i dzwoniłam. Powiedziano mi że umowę mogę zmienić na 95 dni przed zakończeniem tych umownych 24 miesięcy. Ale wiecie, ja niedoświadczona, kompletnie nie znająca się na Internecie podpisując umowe myślałam,że to szybka prędkosć, teraz po tym prawie 1,5 roku, mam dosć. I dowiedziałam się,że mogę iśc do punktu sprzedaży Orange i tam wszystko powiedzieć, że chciałabym zmienić tą umowe na korzystniejsze warunki, i że od razu oczywiście podpisałabym ją na kolejne 2 lata. ( i miła Pani z BOK powiedziała,iż możliwe że postarają się indywidualnie rozpatrzyć tą sprawe, i dostane umowę na lepszych warunkach już teraz ).

I tutaj mam pytanie czy na prawdę są jakieś szanse na to że Orange zgodzi się na zmiane umowy?

Bo ja łącze się z internetem przez modem ED77 , podłączony przez USB do komputera.

I chciałabym się dowiedzieć czy jest w orange możliwość posiadania internetu wielkości 1 Mb albo większej tyle że w niższej cenie niż teraz co płace 120 zł:(

A właśnie, gdy łącze się przez ten modem to zawsze zasięg jest pełny ,albo prawie pełny 6 na 7 kresek , i czy jeśli np. podpisze umowe na prędkosć 1 Mb to czy tą prędkosć mam zagwarantowaną?? I jaka będzie minimalna prędkosć wówczas ?? Bo teraz to tak jak pisałam najwięcej to 30 Kb i też nie.Bo głównie chodzi mi o to by mój internet był szybszy miał gdzieś z 1 Mb, i był tańszy , tzn nie 120 zł ,

Mieszkam w Korszach , 80 km od Olsztyna.

a dane umowy :

nazwa promocji : Twój Internet Standard

usługi podstawowe : Twój Internet Premium.

Proszę , o pomoc

Wprowadzanie klienta w błąd jest przestępstwem i może być podstawą do unieważnienia umowy bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji z Twej strony (kara umowna).

Pewnie, że tak tym bardziej, że będzie im zależało na tym, aby po raz kolejny nabić sobie kasy na Tobie (przedłużenie umowy), tak to już jest, trzeba się pilnować wszędzie.

Skontaktuj się z powiatowym rzecznikiem praw konsumentów - http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_kons … rzecznicy/

Powinien udzielić bezpłatnej porady i tak nic nie ryzykujesz.

Przeczytaj dokładnie dokumenty oferty oraz regulamin.

Co do reszty nie odpowiem ponieważ nie posiadam internetu z Orange.

Dziękuje serdecznie;)