Osiągi mojego kompa + ustawienia panelu sterowania nVidia

Witam serdecznie użytkowników.

W sumie to jestem laikiem i czasami pomoc jest mi potrzebna. Komputer wykorzystuje przede wszystkim do gierek ( i zależy mi jak największej wydajności przy dobrych detalach ). Wcześniej w gierkach takich jak CS miałem bez problemu 100fps, w każdej sytuacji. Obecnie gram w Call of Duty 4 i fpsy dochodzą w akcji max. do 40 fps. Zastanawiam się czy tak powinno być, czy może coś powinienem pozmieniać w ustawieniach panelu sterowania nVidia.

Komputer to :

-płyta głów. - Gigabyte K8Triton Series GA-K8NS nForce 3 250 chipset

  • karta graf. - XFX GeForce 6600GT 128MB

  • ram - 2x 512MB DDR Kingstone

  • procesorek - AMD Athlon 64 3000+ z taktowaniem na 2.01GHz

Czy do tej płyty głównej da się podczepić coś lepszego, czy może jakieś ustawienia coś pomogą? Proszę o jak najszybszą pomoc, pozdrawiam!

przestań nabijać posty, bo gadasz totalne bzdury!!

maaati ,

to nie chodzi o ustawienia, jednak CS1.6 jest starsza gra niż CoD4 i CoD4 ma większe wymagania

możesz ewentualnie podkręcić trochę procka i grafe :slight_smile:

:x

hahahahaahahahahaahahahahahahahahaaha

A jakieś wskazówki jak to zrobić? Czy pod tą płytę główną, którą obecnia mam, da radę podpiąć jakąś mocną kartę? Czy trzeba wymieniać odrazu procek, ramy i płytę gł?

maaati , i tak juz zaokraglam - powyzej 30fps dla oka nie na roznicy czy masz 100, czy 40

http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t41527.html

raczej nie ma sensu inwestowania w stary chipset, Ram DDR1, złącze AGP

jaki miałbyś fundusz na nowe części?

Nawet 40fps w cod4? Człowieku ty się ciesz a nie narzekasz, bo wynik jest to bardzo dobry jak na ten sprzęt.

A jeśli chcesz więcej to ta karta graficzna i przede wszystkim procesor które posiadasz są definitywnie krętliwe, najwyżej chłodzenie trzebaby poprawić, no i obowiązkowo zasilacz jeśli teraz jest jakiś noname.

maaati ,

otwórz obudowę i zobacz na naklejkę na zasilaczu