Ostateczny wybór grafy ;)

Musze się ostatecznie zdecydować na kupno karty graficznej.

Do 1000zł na AGP.

Nie moge zdecydować między: 6800GS i X800GTO.

Co radzicie?

Zastoswanie - a jak myślicie…giercowanie 8)

Dobrze pooglądać testy na tomshardwareguide http://www.tomshardware.pl ,tam są testy różnych kart,różnych firm zwłaszcza w wybranych grach,chyba jest nawet polska strona,wybór karty zależy też od tego jaki masz zasilacz,jeśli słabszy np 350 watów wybierzesz mniej prądożerną kartę,do nowych gier przydałoby ci się jeszcze dodatkowe 512 MB Ram

http://pclab.pl/art17659-1.html

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=527&action=all

polecam lekturę

Radzę dołożyć 100 zł i masz już potwora :

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26017

:slight_smile:

Canaletto właśnie o to chodzi, że gs po kręceniu zjada ultre, a jak dobrze pamiętam ultra chyba słabo się kręci(jednak mogę się mylić).

Ja bym jednak kierował się ku radkowi

wigrus ale chyba 6800GS na PCI-E. Wersja na AGP nie już na tym samym PCB co 7800 więc takiego kopa nie da się uzyskać :slight_smile: Ale za to można 4 potoki odblokować. Ja jednak brałbym tą ultrę ew. 7800GS. I jeszcze tak btw. Kupujesz grafę za 1000zł do Celka 2.4 ?? Ona sie chyba tam zanudzi :slight_smile:

zolciak z tego co mi wiadomo to odblokować można 4 potoki

eee, tam jest napisane intel2,4 :stuck_out_tongue: …może kręcona 8)

Mam intela nie celka (celka kupiłem dziewczynie :stuck_out_tongue: ), I te 2.4 intela prawie niczym nie ustępuje twojemu AMD 3000. 8)

robi wielką różnicę

zdziwiłbyś się :lol:

a mam takie pytanie, czy x800gto na agp his ma w swojej ofercie? Jakoś nie zdołałem takowej karty znaleźć. Chodzi mi o chłodzenie IceQ

Faktycznie Intel :slight_smile: Ale Celeron to też intel :slight_smile: Nie dużo ustępuje :slight_smile: Nie wątpie lecz zapraszam tutaj http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=50660 :slight_smile: wigrus

6800GS PCI-E => Super się kręci ale tylko 12 potoków nie ma szans na 16

6800GS AGP => Gorzej się kręci ale są szanse na 16 potoków :slight_smile: