Outlook 2003


(Szalkowski1) #1

Mam problem z outlookiem polegajacy na tym, że przy wysyłaniu wiadomosci dostaje spowrotem wiadomosc że adresat jest nie dostępny. Ustawienia kont pocztowych są ok wiec nie wiem co jest grane, że nie mogę wysyłać wiadomości.Prosze pomóżcie :frowning:


(lazikar) #2

Posiadzasz Norton Internet Security 2005???


(Szalkowski1) #3

Nie mam NOD 32 i SP2, Nortona kiedys uzywalem ale zmienilem na Noda.


(MaciejP) #4

problem występuje ze wszystkimi adresatami?


(Szalkowski1) #5

Tak dokladnie sytuacja opisana wyżej ma miejsce we wszystkich adresach.


(S E B A11) #6

A wyskakuje jakiś błąd? A może coś z adresem źle robisz?.. :?


(Szalkowski1) #7

Nie zadnego bledu tylko przychodzi komunikat od admina ze adresat jest niedostepny.


(MaciejP) #8

próbowałeś coś wysłać z innego konta mailowego lub innego programu?


(Szalkowski1) #9

Tak mam trzy skonfigurowane konta i na kazdym jest tak samo po wyslaniu wiadomosci dostaje na skrzynke odbiorcza wiadomosc od admina ze nadawca jest niedostepny nie mam pojecia co z tym fantem poczac. Konta sa dobrze skonfigurowane bo nie pokazuje bledow wiec co to moze byc?


(MaciejP) #10

a masz kontakt z adresatem, pewnie konta już nie ma!


(Monczkin) #11

szalkowski1 zakładam, że problem nie występował wcześniej. Może w tym czasie istalowałeś program, który mógł namieszać. Przyczym może być wiele :slight_smile:

Sprawdź dokładnie programy odpowiedzialne za monitorowanie ruchu komp–>internet. Jeżeli masz utworzone reguły w firewalu dotyczące outlooka usuń je i spróbuj wysłąć maila. Jeśli używasz firewala jako osobnego programu, to wyłącz systemowego (jeśli tego nie zrobiłeś).

Wyślij maila z poziomu www pod adres, z którego dostajesz informację o błędzie. Jeśłi z www będzie okey to: próbuj zainstalować alternatywnego klienta poczty - np. mozillę thunderbird i dla próby skonfiguruj jedno konto i wyślij maila. Jeżeli się uda, to znaczy, że problem leży po stronie outlooka. Jeżeli i tu się nie uda, to znaczy, że albo serwery smtp leżą lub jest coś namieszane - pytanie tylko gdzie :(.


(Szalkowski1) #12

Dzieki za pomoc w koncu udalo sie problem lezal po stronie ustawien serwerow SMTP :smiley: