Outlook - Brak domyślnego klienta poczty


(Piotr Kluzowicz) #1

Witam. Od jakiegoś czasu co kilka dni ni stąd ni z owąd wyskakuje mi taki oto komunikat:

Chciałbym żeby mi się nie pokazywał. Już od dawna nie używam Outlooka tylko Thunderbirda. Outlook przestał kiedyś się łączyć z moim serwerem poczty więc zmieniłem program na Thunderbirda.

Jak pozbyć się tego komunikatu?


(MarS) #2

Ustawić Thunderbirda jako domyślnego klienta poczty? Przecież to oczywiste. Nie sądzisz?


(Piotr Kluzowicz) #3

Rzecz w tym, że Thunderbird już jest "domyślnym programem pocztowym"


(MarS) #4

W "określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne" też?


(Piotr Kluzowicz) #5

Chyba tak.

W zakładce: Wybierz domyślny program poczty e-mail: są następujące opcje:

-użyj mojego bieżącego programu poczty e mail

-Outlook Express

Wybrana jest cały czas opcja pierwsza.

Ponadto obok Outlooka jest pole: Włącz dostęp do tego

To wszystko jest w zakładce Niestandardowa. Pozostałych dwóch nie mogę modyfikować.


(MarS) #6

Wyłączone jak rozumiem?


(Chillout) #7

http://office.microsoft.com/pl-pl/outlo ... 81045.aspx


(Piotr Kluzowicz) #8

Było włączone. Teraz wyłączyłem.