Outlook Express


(BARTEK1985) #1

kiedy chcę sprawdzić poczte programem outlook express tona samym początku kiedy sprawdzi czy są nowe wiadomośći wyskakuje taki błąd WYSTĄPIŁ PROBLEM Z APLIKACJĄ CnxMon.exe I ZOSTANIE ONA ZAMKNIĘTA PRZEPRASZAMY ZA KŁOPOTY wie ktoś dlaczego to wyskakuje i jak tego się pozbyć albo naprawić PROSZĘ O POMOC :stuck_out_tongue: dodam jeszcze że to się dzieje tylko wtedy kiedy wyłacze komputer a potem włącze kiedy działa cały czas i nawet wtedy kiedy neostrada wyłączy się po 24 godzinach to niewyskakuje ten bład


(Michalkwiecinski) #2

CnxMon.exe - proces aplikacji dostępowej Neostrady. :stuck_out_tongue:

W tym wypadku najlepiej będzie chyba skonfigurować połączenie ręcznie. :stuck_out_tongue:

Więcej: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... +neostrada

To powinno rozwiązać problem. Aplikacja dostępowa Neostrady nie jest idealna :x


(Miet55) #3

Nie bierz do serca 5pkt. z linku :smiley:

Ta aplikacja się napewno do niczego nie przyda, jedynie powoduje konflikty programowe.

Ikonkę na pulpit a później tylko dwuklik i za 2-3sek jestes w necie. Beż zbędnych pierdół i dużo szybciej niż z tego badziewia zo daje Tepsa. Tak sobie skonfiguruj: