Outlook Express

(Henryk L) #1

Mój problem/Nie można wysłać wiadomości, ponieważ jeden z odbiorców został odrzucony przez serwer. Odrzucony adres e-mail to: „pomoc@firma.interia.pl”. Temat '"proszę o usunięcie konta"', Konto: 'pop.ozemail.com.au', Serwer: 'smtp.ozemail.com.au', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '550 relaying mail to firma.interia.pl is not allowed', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 550, Numer błędu: 0x800CCC79.Proszę opomoc .Henryk

(Damian) #2

Od jakiego czasu wyskakuje Ci ten komunikat ?

Konto dobrze skonfigurowane?

Z jakiego menadżera poczty korzystasz?

(Bary1986) #3

Jest w temacie :stuck_out_tongue:

Sproboj jeszcze raz skonfigurowac konto

(system) #4

Włącz uwierzytelnianie nadawcy w opcjach danego (Twojego) konta.

konto3ko.png

(Henryk L) #5

Jakwłączyć [uwierzytelnianie nadawcy].Jestem zielony w tych sprawach.Henryk

Złączono Posta : 08.08.2005 (Pon) 9:07

Dziękuję za pomoc,pomagło.Henryk

Złączono Posta : 08.08.2005 (Pon) 16:38

Podziękowałem za pomoc,lecz niestety problem zaczoł istnieć tylko zmienił numer/Podczas komunikowania się z serwerem nastąpiło przekroczenie limitu czasu. Konto: 'pop.ozemail.com.au', Serwer: 'smtp.ozemail.com.au', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC19.Proszę o pomoc,jeste zielony w tymtemaćie.Henryk

(Kojot) #6

Spróbuj jeszcze pokombinować we właściwościach konta z tymi opcjami:

oe21bw.th.jpg

Proponuje je zaznaczyć.

Masz jakiegoś antywirusa??

Czasami antywirusy maja moduł ochrony poczty, który często blokuje połączenie z serwerem poczty :?

(squeet) #7

Jeśli masz MKS-Vir, to może on być tu problemem - KLIK

(Bary1986) #8

U mnie wyskakuje dokladnie taki sam blad gdy chce wyslac duzy plik...rowniez podpisuje sie pod postem Henryka L i czekam na jakies sugestie dotyczace rozwiazania tego problemu

(squeet) #9

A sprawdzaliście, ile wynosi dopuszczalna wielkość załącznika w koncie pocztowym na ozemail.com.au??

No i czy usługa SSL jest dostępna...