Witam,
Jako że korzystam z programu Outlook do odbioru poczty, chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zmiany tematu otrzymanej wiadomości. Ludzie wysyłający wiadomości mają tendencję do skracania tematu. W moim przypadku 70% nazw tematów to: “dokumenty”. Przy dość dużej ilości wiadomości, odnalezienie tego odpowiedniego dokumentu jest czasochłonne - nawet gdy wiadomości są w odpowiednich katalogach. Jako, że prowadzę firmę budowlaną to odpowiednie wiadomości lądują do utworzonego katalogu odpowiadającej nazwie budowy.
Czyli wygląda to tak:
[nazwa obiektu]:
-
dokumenty
-
dokumenty
-
zdjęcia
-
dokumenty
Z powyższego ponawiam jeszcze raz pytanie, czy (a jeśli tak, to jak?) mogę zmienić temat poczty przychodzącej - tak by dodać dodatkowe informacje i by z tego powyższego zrobić coś takiego:
[nazwa obiektu]:
-
dokumenty - SKAN UMOWY
-
dokumenty - OFERTA NA WYKONANIE ŚCIANKI SZCZELNEJ
-
zdjęcia - OBIEKT KM 8+900
-
dokumenty - ODPOWIEDŹ NA PISMO Z DNIA DOT. [bLABLABLA]
Pozdrawiam
JanStefan