Outpost Firewall - problem z aktuaklizacją!

Witam!

Mój problem wygląda następująco:

W programie Outpost klikam na ikonkę “Update” następnie “Dalej” i tu powinien połączyć się z serwerem (jak było dotychczas) ale wyskakuje mi komunikat

“Agnitum Update cannot connect to the server. Do you want it to try again?”

Do wyboru mam “Tak” lub “Nie”

Gdy klikam “Tak” jest to samo.

Gdy przesunę to okno z komunikatem pod spodem jest kolejne gdzie jest napisane, najpierw:

“Sending request” następnie

“Finding host…”

Gdy kliknę na “Nie” mam komunikat:

“Some errors occurred during the installation process” a w takiej ramce “Cannot send request.”

Aktualizacje przestały działać :cry: kiedy zlikwidowałem problem z pojawiającym się komunikatem o błędzie „Błąd 0x80072EE7”, (wyświetlanym podczas próby użycia witryny Windows Update lub witryny Microsoft Update w sieci Web).

Rozwiązanie tego problemu jest na:

http://support.microsoft.com/kb/836941/pl

Korzystałem z “Metoda 1” i zrobiłem wsystko co w niej opiasano!

Może to jest przyczyną mojego problemu z Outpost’em ???

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

pewnie maja cos z serverem poczekaj sproboj pozniej

lub wejdz na stronę producenta i tam sprawdz jak chcesz

Ok nie ważne już sobie poradziłem…

Dzięki wszystkim…