Overclocking GTX260 problem

Witam,

Postanowiłem podkręcić moją kartę graficzną.

Obecnie mam tak:

GPU: 746

Shader: 1511

Memory: 1248

Voltage: 1225 mV

Karta po dwóch godzinach testów FurMarkiem i jeszcze kilku w mocno wymagających grach była bardzo stabilna, nie widziałem żadnych artefaktów.

Ale kiedy włączyłem CS Source po 10 sek. komputer się zawiesił, a na ekranie pojawiły się różnokolorowe paski. Po restarcie wszystko wróciło do normy.

I tak się dzieję, kiedy włączę jakąkolwiek grę na silniku Source.

Co to może być za problem ?

Z góry dzięki

Tylko na silniku source nie ma takiego efektu w innych grach?

Pozmieniaj ustawienia graficzne w CSie, jest tam chyba taka opcja, jak renderowanie wielordzeniowe i słyszałem, że ona powoduje czasem problemy ze stabilnością gry… Ogólnie chodzi mi o to, byś postarał się zlokalizować, która opcja powoduje tak duże obciążenie karty graficznej. Możliwe, że to nic nie da, ale przynajmniej będziesz wiedział że to nie to :slight_smile:

Aha, podaj proszę jakie temperatury masz podczas obciążania gpu (z i bez OC) - są programy umożliwiające rejestrowanie logów nt. temperatury poszczegolnych podzespołów komputera - myślę, że powinieneś odpalić CSa i jednocześnie zapisywać logi (może nie tylko w csie). Chodzi mi o to, byś zebrał jak najwięcej informacji na temat temperatury gpu - a zapisywanie logów po to, że jak komputer ci sie zwiesi to nie zrobisz alt+tab żeby zobaczyc, jaka masz auktualnie temperature.

To temperatury z OC:

http://imageshack.us/photo/my-images/94/63065081.png/

bez OC są o około 5-10 stopni niższe.

Logów nie zapiszę, bo po zawieszeniu pomaga tylko reset, a wtedy nic się nie zapisze.

Wyłączenie renderowania wielordzeniowego nic nie dało.

Inne gry działają stabilnie.