Pakiety internetowe-czas połączenia

Witam.

Komputer w firmie, połączenie z internatem – pakiety internetowe łączone przy pomocy Konektora TP, linia ISDN, system Windows 98SE. Pytanie – Jak zmienić <> domyślnie ustawione na 20 min?

Pozdrawiam,

Zobacz ustawienia programu konektor.

Lub panel sterowania - opcje internetowe - zakładka połączenie i wybierz twoje połączenie internetowe - ustawienia twojego połączenia - zaawansowane i zaptasz rozłącz przy bezczynności dłuższej niż i przestaw czas na żądany.OK,restart kompa i zobacz czy zmiany nastąpiły.

Już w zadanym pytaniu, sam sobie odpowiedziałeś. Po prostu zmień te domyślne 20 minut na czas Tobie odpowiadający. :smiley:

Tu masz link jak to zrobić:

http://img188.echo.cx/img188/1130/net4zw.jpg

Witam

Dzięki za podpowiedż, ale to nic nie daje. Brak ptaszka rozłącza po 20min, z ptaszkiem i wpisem 59 min - rozłącza po 20 min. W ustawieniach Konektora brak jakiejkolwiek możliwości zmian. Pomoc techniczna TP S.A. dotyczące pakietów też jest bezradne, choć to dziwne, bo z moich rachunków między innymi jest utrzymywane. Przed formatem systemu łączyłem się przy pomocy Konektora TP bez ograniczeń czasowych.

ISDN - może łączyć się na dwóch kanałach i należy ten czas ustawić we wszystkich połączeniach internetowych które masz wyszczególnione w połączeniach internetowych.

Stosujesz aplikacje ISDN,jak tak to tu też zobacz na ustawienia.

W ustawieniach aplikacji ISDN nie ma możliwości ustawienia czasu rozłączenia. Uściśle mój problem. System po formacie. Ściągam cokolwiek z internetu np. aktualizacje programu - mija 20 min i koniec połączenia. Nie wiem czy ma to znaczenie. Łącze się przez kartę ISDN a nie modem. Nawet ten post wysyłam na dwa razy bo rozłączył

Karta ISDN jest modemem pracującym na lini cyfrowej.

Z ISDN to nawet TPSA nie daje sobie rady.

Możliwe,że tą opcje zablokowały aplikacja ISDN lub program konektor.

Zostaje jeszcze sprawa centralki ISDN i jej ustawienia,ale tu by trzeba było zaprosić TPSA z laptopem i niech sprawdzą linie i centralke,bo może ona wyłącza po 20 minutach ignorując ustawienia systemowe.

Wcześniej łączyłem się bez żadnych ograniczeń, po jakimś czasie wystąpił ten problem. Pomyślałem,że mam jakiegoś virusa. Ponieważ, nic nie znaleziono zrobiłem format, ale problem dalej występował, stąd te post. Wydaje mi się, że przyczyna nie leży po mojej stronie. Zgłosiłem reklamację do TP S.A. aby sprawdziłi linię. Dzieki za podpowiedzi .Pozdrawiam

A konieczne jest stosowanie aplikacji od Tepsy do ISDN’a?

Ja nawet do neostrady nie używam ich badziewia tylko konfiguruje połaczenia systemowo jako połaczenia sieciowe. Miałem problem z poprawnym działaniem Outlook 2003. Winna tego faktu była wspomniana aplikacja (ta starsza i nowsza)