Pamiec GoodRAM


(Sebcio12345) #1

Witam. Proszę o opinie tutejszych fachowców odnośnie pamięci GoodRAM. Czy to dobra pamięć, czy komp się nie wiesza, jaki jest jej koszt. Chodzi o kość 512. Dziekuję za pomoc i pozdrawiam sebcioseb


(Kamillo Voids) #2

w żadnym wypadku!! jest to jedna z lepszych firm pamięci wiec jeśli zamierzasz je kupić to nie widze przeciwskazań !!


(Amd Fan) #3

ja na starym kompie mialem GoodRAM 256MB 333MHz chodzily bardzo dobrze bez zawieszen… Ale nie sa stworzone do OC…


(Philips Piotr) #4

Dobre i Polskie za tą kase dobry wybór tak jak pisał AMD_Fan nie nadają się do OC.


(Kiepas) #5

Miałem kość GOODRAM’a ponad 3 lata (256) dokupiłem dobie druga 256 rok temu i jak narazie 4 lata i wszystko ok. Do OC sie nie nadaja, ale przeciez to nie jest najważniejsze :slight_smile:


(Marek Section8) #6

Naprawde świetne kości, posiadam 512 od 7 miesiecy i spisuje sie znakomicie (wspólnie z Kingstonem 512). Polecam