Pamięci rużne czy będą działać w duall

Witam:)

Mam takie pytanie, mam 2 kości pamięci ram ddr2 2x2Gb kingstona takie same modele,i teraz jak sprzedam jedną z nich i włożę w dual channel kość 1Gb też kingstona tylko inny model to czy nie będą się kości gryzły i czy będe miał 128bit w duall

Chcę mieć 3Gb 1x1Gb i 2Gb w dual

:shock: :shock: :shock:

Nigdy nic nie wiadomo to jest losowe najlepiej kupić taką samą (firma, mhz , cl) ;]

daj spokój to nie Lotto.

lanmaster22

jak te pamięci będą miały takie same parametry to nie powinno być problemów, ale zaleca się żeby były takie same.

lanmaster22

Popraw błędy w poście, opcja zmień i popraw.JNJN

Chciałem dziś podkręcić sobie moje pamięci,

2x2Gb kingston(667)przestawiłem w biosie na 800Mhz i nic więcej nie przestawiałem,po restarcie kompa i prubie pokazania się pulpitu komp mi się sam resetuje,czym to jest spowodowane może napięcie bym musiał dać większe niż 1,8V.

Nie znam się na tym więc mogę głupoty pisać:(

teraz mam default i wszystko jest ok!komp jest nowy…

Co i gdzie muszę przestawić i na ile:)

Sprawdź jakie masz timingi, jak CL3 na auto np u mnie takie się ustawiają po kasowaniu biosu to 800 i CL3 mogą nie wytrzymywać.

Napięcie podnieś na początek 1,9-2.0V.

2 GB kości przy 800mhz na cl3? Narazie takie nie są sprzedawane, jeśli przy takim taktowaniu pójdą przy cl5 to będzie dobrze, a co do tego czy pójdą w dualu to to jest jednak nieco lotto, mogą sie gryźć nawet przy zaniżonych timingach, na niektórych płytach głównych jest opcja poprawy kompatybilności kości w celu zwiększenia szansy na ich poprawne działanie w dualu. Zapewne masz jakieś powody (np finansowe) jeśli chcesz sprzedać tą kość, w innym wypadku nie sprzedawaj tego ramu i zostań przy tym co masz.