Parę pytań na temat livebox i Neostrady

Witam wszystkie i proszę o odpowiedz na moje pytania:)

  1. Czy livebox może rozdzielić moje łącze na dwa komputery??

  2. Czy jeśli podpisałem umowę na 12 miesięcy czy mogę w trakcie jej trwania zwiększyć szybkość??

  3. Czy trudna jest konfiguracja liveboxsa i czy jest ją wstanie przeprowadzić przeciętny użytkownik?

  1. Może nawet na więcej

  2. Chyba można, ale nie wiem. Poczytaj umowę oraz regulamin.

  3. Ja jestem początkujący, i nie miałem najmniejszego problemu.

przeczytaj umowę ale prawdopodobnie zwiększenie szybkości spowoduje utratę promocyjnej ceny na internet -> 800 102 102 zapytaj po to tam siedzą :slight_smile:

Witam

Odradzam tego liveboxa jet to totalne badziewie płacisz za to 10 zł miesięcznie wiec przez rok wydajesz 120 zł i potem musisz go jeszcze oddać i dobrze by było gdyby był w nienaruszonym stanie bo jeśli coś będzie z nim nie tak to tpsa będzie chciała żebyś za niego zapłacił < 600 zł >

Mam nadzieję ze nie dałeś sie naciągnać na ten “super” pakiet livebox + TV ??

Fakt koszt 59 zł ale jeśli masz chwilkę to zabacz sobie jakie sa programy w tym pakiecie

Totalnie nic ciekawego a za coś co by było interesujące np TVN TURBO trzeba dodatkowo zapłacić skromne 39 zł

Wracając do tematu za 120 zł kupisz sobie router wi-fi z modemem na własność ! który nie bedzie miał zasięgu 3 metrów i nie bedzie się co jakiś czas wieszał lub robił sobie sam update po którym trzeba wgrywać stary soft z płytki dołaczonej do niego ( ja tak miałem 2 razy na livebox )

Ja miałem przez 15 miesięcy tego liveboxa i oddawałem go 6 razy do naprawy z przyczyn (zrywanie połaczenia ; zawieszanie sie ; padniety interfejs lan ) stwierdziłem ze nie warto wiecej sobie głowy nim zawracać

Konfiguracja jest bardzo prosta i nawet początkujący użytkownik da sobie z nią rade

Wynająć liveboxa jest bardzo prosto ale potem zeby go oddac to trzeba juz mieć naprawdę anielską cierpliwość ( której czasem mi brakowało )