PayU na Allegro. Obowiązkowe?

Na Allegro jestem zielonym juniorem w sprzedaży. Chciałbym wystawić przedmiot ale najpierw chciałbym się dowiedzieć wszystkiego. Jeżeli wystawię przedmiot to kupujący będzie mógł zapłacić przez PayU? Jeżeli tak, to czy da się to jakoś wyłączyć? Pieniądze będą na moim rachunku czy gdzie one będą? Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć?

Bedą na rachunku payu, z którego możesz wypłacić pieniądze na dowolny rachunek bankowy w kraju

PayU obowiązkowe nie jest, chociaż jeżeli posiadasz r-k bankowy to warto skonfigurować swoje konto PayU na Allegro. W praktyce sprowadza się to do weryfikacji twojego r-ku, co trochę trwa. W warunkach aukcji zawsze masz wybór, nie musisz udostępniać płatności przez PayU. Polecam lekturę regulaminów Allegro. Ogólnie musisz liczyć się z tym, że aukcje z płatnością  Payu są obecnie standardem i są preferowane przez kupujących. 

Ja mam wyłączone PayU i nigdy problemów ze sprzedażą nie miałem. PayU jest wygodniejsze podczas zakupów, ale wypłacanie kasy jest UPIERDLIWE. Skoro kasę na swoje konto pobierają natychmiast to nie wiem dlaczego natychmiast jej nie wypłacają. 

Hm…Wypłaty powyżej 20 zł. są przelewane automatycznie - na drugi dzień. 

Czasem masz rozpoczętą wypłatę na drugi dzień, ale zakończenie wypłaty(kiedy pieniądze faktycznie wychodzą z PayU) trwa czasem kilka dni. 

Nie widzę plusów PayU.

W wypadku nie wysłania towaru masz jawny dowód + pewny zwrot pieniędzy. A i kupujący nie wciska kitu że wysłał pieniądze żądając jednocześnie wysyłki towaru. Razem z wyłączoną opcją “płatność przy odbiorze” bardzo ułatwia samo korzystanie z allegro.