PC Płyta głowna i procesor


(system) #1

Witam, zamierzam powoli złożyć sobie jakiś komp ponieważ mam 1 ale baaaardzo wolny, nawet go nie opisuje bo mnie wyśmiejecie :stuck_out_tongue_winking_eye:P

Wiec znalazłem na allegro 2 podzespoły:

Płytka głowna:

http://www.allegro.pl/item681322172_ply ... 31793.html

Procek:

http://www.allegro.pl/item677771036_int ... _w_oc.html

Kompa chce głownie do pracy (programy graficzne, notepad++) ale zagrać w coś też moge.

Doradzicie czy to dobry wybor jak na tą cene, moze dajcie linki lepszych ale w podobnych cenach.

Pozdro, kurczak610

PS. Narazie tylko tyle, resztę będe powoli dokupował :slight_smile:


(Jacek Bydgoszcz) #2

Tu masz procesor o wiele tańszy.

http://www.allegro.pl/item681392509_pro ... z_box.html

i płytę też tańszą

http://www.allegro.pl/item681714173_gig ... aniej.html


(system) #3

Dzieki, a płytka głowna jest ok?? Nie bede mial problemow z nia ze sie spali itp?


(Marcinxpd) #4

Dobry komputer wybrałeś nie martw się płyta się nie spali. Ale jaki do tego podłączysz zasilacz :?:


(system) #5

Aktualnie mam:

Tracer MGB-400ATX

230V, 6A, 50Hz

Ale moge kupic lepszy, bo zasilacz to nie majątek :stuck_out_tongue_winking_eye:P


(Marcinxpd) #6

Jeżeli chodzi o zasilacze to tracer nie jest dobrym zasilaczem, w przyszłości przydałby ci się lepszy zasilacz, jeżeli nie chcesz spalić sprzętu. :wink:

Mój kolega miał taki zasilacz i mu się spalił, ale na szczęście żaden sprzęt się nie spalił. :smiley:

-- Dodane 11.07.2009 (So) 15:10 --

Skoro chcesz kupić lepszy, to polecam firmę Chieftec, weź 400 lub 450 W. Sam mam zasilacz tej firmy i muszę powiedzieć, że to jest według mnie najlepsza firma produkująca zasilacze. :smiley:


(system) #7

Dzięki, zamierzam za tydzien kupic plyte, potem dozbierac to procesora i kupic.

A potem to powoli zasilacz, grafika, dysk...

-- Dodane 20.07.2009 (Pn) 22:20 --

Witam znow, poogladałem jeszcze na allegro i znalazłem:

http://www.allegro.pl/item688430766_gig ... a3100.html

Mam tu płytke gigabyte, procek 2x 2,4 ghz, 2 gb ram, i grafike jeszcze do tego.

Co o tym sądzicie?