PC się nie wlącza

Witam…

Mam taki problem:] Oddałem ostatnio kompa do serwisu ,aby zmienili mi chłodzenie. Dziś dostałem go z powrotem. Jako ,że jest to procesor amd phenom 955 BE chcialem odrazu przejść do OC… I to był mój bląd :frowning: Jestem w tym kompletnie zielony…Nie potrzebnie się za to wziąłem.

Dobra przejdźmy do sedna. Zmieniłem CPU Ratio na 3600mhz. Dałem opcje save&quit czy coś takiego. No i po tym komputer nie wstał.

Przypomnialem sobie ,że juz tak raz miałem. Wyłączyłem kompa i ponownie wlączyłem. Pojawil się komunikat OC failed czy coś w tym stylu. Dałem “run system”

i pojawił się BIOS. To wlaśnie wtedy zamiast dać opcje restartu opcji (tak jak kiedyś) to zmienilem CPU ratio na 3406mhz… Oczywiście dałem opcje save and quit;] Komp tak samo jak po zmianie na 3600mhz nie wstał(czarny ekran)

Pomyślałem,że wylączenie i wlączenie komputera i tym razem pomoże. Niestety przeliczyłem się. Tym razem nie wyskakuje zaden komunikat “OC failed”! Nie ma nawet żadnego odgłosu(tego pikania) przy wlączaniu się kompa :frowning:

Odwiozłem do serwisu.Powiedzieli,że zobaczą na niego dopiero w poniedziałek.Nie niemniej jednak martwie się ,że coś się uszkodziło… Komputer jest dość nowy więc mam na niego gwarancje. Ale czy ona obejmie coś takiego? Jak myślicie co się mogło stać?

Czekam na odpowiedź.

edit: nie wiem czy to potrzebna informacja ale płyta główna to Asus m4a87td evo.

Jestem pewny,że gdybym dał opcje restartu bios’u zamiast zmienic cpu rationa 3406 to komp normlanie by działał(tak jak kiedyś)

Moim skromnym zdaniem, to może być płyta główna. Ale nie jestem pewny.

Mam nadzieje ,że w serwisie sobie poradzą… Gdyby się okazało ,że płyta główna uwalona (jest to możliwe?) to co z gwarancją?

Wystarczyło zresetować BIOS zworką, wyciągnięciem bateryjki lub nawet kombinacją klawiszy, ale jak komputer oddany do serwisu to przepadło.

Własnie wyciągnij bateryjkę ale nie na za długo