Pendrive 16GB - PROBLEM

Witam.!

Ostatnio zakupiłem pendrive 16GB i mam z nim problem. Gdy przerzucam mp3-ójki, przerzucają się one z błędami i piosenka rwana jest na kawałki. Czasami w ogóle nie zapisuje plików(tak mi się zdaję), na komputerze z którego przerzucamy widać pliki lecz gdy podpinamy go pod drugi komputer to są tylko foldery a muzyki nie ma. Więc co zrobić żeby było wszystko dobrze (formatowałem dużo razy, reinstalowałem sterowniki)

Bardzo proszę o pomoc ! Jestem w tym zielony :frowning: !

Masz pewność, że on ma 16 GB a nie jest tylko spreparowany aby pokazywał że ma taką pojemność? W sieci jest pełno takich fałszyek, zwłaszcza tych o większych pojemnościach.

Windos pokazuje pojemność np. 16 GB a on ma w rzeczywistości maks. 1-2 Gb i po wgraniu danych powyżej tej pojemności występują błędy.

Kupiłeś przez siec? Jeśli tak to podaj linka do opisu.

Tak pisze na pendrive i na aukcji której kupiłem. W windowsie jest 15.6GB(pokazuje) i przy formatowaniu tez pisze 15.6GB

No bo tak ma pokazywać - to od producenta zależy ile dana pamięć zgłasza pojemności - są tacy “uczciwi inaczej” którzy tak programują te urządzenia iż zgłaszają większa pojemność niż mają w rzeczywistości.

Wpisz w google “fake pendrive” - zobaczysz jak to popularne zjawisko.

http://www.google.pl/search?hl=pl&rlz=1 … l&aq=f&oq=

http://www.google.pl/search?hl=pl&rlz=1 … =&aq=f&oq=

Błędy występują na dopiero co sformatowanym pendrive. Jak i na niesformatowanym. (TEN SAM)

Umiesz czytać ze zrozumieniem tekstu? Jeśli tak, to przeczytaj jeszcze raz to co napisałem wcześniej. A jak będzie potrzeba to jeszcze raz i jeszcze raz. Aż do skutku.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic947635.html

http://sklep.pendrive.pl/sterowniki.html

Jest duża szansa, że padłeś ofiarą oszusta. Sprawdź czy któryś ze tych sterowników powyżej nie poprawi sytuacji.

Albo po prostu używaj ‘bezpiecznego usuwania sprzętu’. :slight_smile: