Peryferia dla gracza

Witam chciałbym aby ktoś mi doradził jaki sprzęt dla gracza wziąć zrobiłem sobie małą listę z której możecie mi doradzić, lista robiona na podstawie budżetu i wyglądu , nie znam się bardzo na tych rzeczach.

Pierwsze co to chciałbym o poradę dotyczącą słuchawek, jeżeli chodzi o dźwięk to pewnie różnica dla mnie będzie przeegormna przesiadając się ze słuchawek za 30 zł . Głównie na czym mi zależy to na wytrzymałości “ciepłym dźwięku”, a także aby nie męczyły uszu tzn. aby uszy nie bolły nawet po 5h użytkowania. Przy wyborze proszę napisać dlaczego .

Creative SB Tactic 3D Alpha 140 zł

CREATIVE TACTIC 3D Sigma 200 zł

Plantronics Gamecom 780 Dolby 7.1 180 zł

Steelseries 5H V2 210 zł

STEELSERIES Spectrum 5XB 160 zł

Następna jest klawiatura, ma być cicha podświetlana a także aby przyjemnie trzymało się na niej dłonie. Także proszę napisać dlaczego taka i taka.

Genius Imperator

MICROSOFT SIDEWINDER X4 130 zł

MICROSOFT SIDEWINDER X6 200 zł

STEELSERIES SHIFT 130 zł

Logitech Illuminated 200 zł

No i ostatnia myszka, ma być tak samo jak klawiatura cicha ma się ją wygodnie trzymać w dłoni.

Logitech G500 160 zł

TRACER SNIPER AVAGO 115 zł

LOGITECH G400 115 zł

Jeżeli ktoś ma inne propozycję proszę pisać cena każdego z tych komponetów niech nie przekracza 200 zł +/-

Siemka jestem graczem tak jak ty i pomoge ci z wyborem niewiem czy chcesz ale jeżeli grasz w strzelanki weź też podkładke pod myszkę.

Słuchawki :

Wziołbym Steelseries spectrum 5xb

Klawiatura

Steelseries Shift

Myszka :

SAITEK Cyborg R.A.T. 5 lub a4tech x7 ( mam ją i jest świetna a cena mała niecałe 100 zł )

Podkłądka :

Qpad ( small , medium , large według uznania )

Większość sprzętu jest firmy steelseries a to dlatego że robią oni naprawde pożądny sprzęt i nie będziesz miał z nim żadnego problemu.