Pandzio
(Tibia Org)
#1
Dobry Wieczór. Mam antyvirusa - Kapserskiego (triala)
Dziś przy skanowaniu wystąpił problem - skan stawał ciąle na tym samym pliku, ciągle. Czekałem godzine i nic.
Nazwa pliku ( explorer.exe/AcroIEhelper.dll)
W końcu udało się to usunąć, skan przebiega pomyślnie i nic nie wykrywa, lecz dla pewności użylem combofixa.
Oto log, dopatrzyliście się czegoś?
http://wklejto.pl/19779
huber2t
(huber2t)
#2
start>>uruchom>>>cmd
sc stop XDva136
sc delete XDva136
po każdej linijce enter
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!