Plik Stronicowy


(Alien125) #1

Mam pytanie dotyczące pliku stronicowego. Nie znam sie za bardzo dlatego nie krytykujcie mojego pytania tylko pomózcie :stuck_out_tongue: Czy plik stronicowy może zastąpić (w pewnym sensie) kości ram? Czy to nie ma nic wspólnego? Z góry thx za pmoc. :smiley:


(adpawl) #2

RAMu to on raczej nie zastąpi…

Tj.

…gdy masz mało RAMu, to jesteś na niego skazany (na plik stronicowania) :?

A warto podkreślić, iż RAM jest wiele bardziej wydajny niż SWAP.

Poczytaj: http://www.agavk.p9.pl/strony/xp_ram_01.php

http://heh.pl/artykul25.html

BTW

To racej odwrotnie - RAM mógł by zastąpić plik wymiany. :wink:


(system) #3

Tylko częściowo…


(Alien125) #4

A jak moge sprawdzic ile mam ramu?


(system) #5

Przy starcie kompa jest to wyświetlane (w KB). Ale najprościej to kliknąc PPM na ikonę Mój komputer na Pulpicie i wybrać Właściwości. Pokaże się okno m.in. z ilością zainstalowanej pamięci RAM.