Pliki exe nie otwierają się , ściągane pliki zatrzymują się na 99%

Witam mam program ESET Antywirus i mimo to w przeglądarkach nie chodzą filmy bądź ładowanie ich się zatrzymuje, większość plików instalacyjnych .exe nie da się odpalić “Błąd podczas wykonywania programy(5)” oraz przy ściąganiu plików pobiera 99% danego pliku następnie jest nieznany błąd i rozłącza ściąganie .Proszę o pomoc. OTL.txt:http://www.wklej.org/id/1327260/ Extras.txt: http://www.wklej.org/id/1327261/

Odinstaluj iWebar,Shopper-Pro,ĂŔÍĽż´ż´ 2.2.7,Price Metar (remove only),Update for PriceMeter.Użyj AdwCleaner http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Pokaż nowy OTL.txt

programy odinstalowane natomiast ze ściągnięciem był problem bo był problem z odpaleniem pliku “Unable to open the script file” , ale z ramienia explorera poszło. OTL.txt: http://www.wklej.org/id/1327422/

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [SPDriver] C:\Program Files (x86)\ShopperPro\JSDriver\1.35.1.155\jsdrv.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-241423073-1671697470-1326776504-1000..\Run: [FixMyRegistry] C:\Program Files (x86)\SmartTweak\FixMyRegistry\FixMyRegistry.exe /ot /as /ss File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-241423073-1671697470-1326776504-1000..\Run: [PriceMeterW] "C:\Users\Iza\AppData\Local\PriceMeter\pricemeterw.exe" File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-241423073-1671697470-1326776504-1000..\Run: [SPDriver] C:\Program Files (x86)\ShopperPro\JSDriver\1.35.1.155\jsdrv.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-241423073-1671697470-1326776504-1000..\Run: [SpeedUpMyComputer] C:\Program Files (x86)\SmartTweak\SpeedUpMyComputer\SpeedUpMyComputer.exe /ot /as /ss File not found
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
[2014-04-09 09:26:26 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Iza\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SmartTweak Software
[2014-04-07 09:25:15 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Public\Documents\ShopperPro
[2014-04-07 08:19:10 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Iza\AppData\Roaming\qone8
[2014-04-06 14:11:34 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Iza\AppData\Local\PriceMeterLiveUpdate
[2014-04-06 14:11:34 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\PriceMeterLiveUpdate
[2014-04-06 14:11:32 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Iza\AppData\Roaming\PriceMeterUpdater
[2014-04-09 15:50:50 | 000,003,436 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\7c82d588-f306-4366-8f8b-71f85e442eb4-3.job
[2014-04-09 15:50:50 | 000,002,552 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\7c82d588-f306-4366-8f8b-71f85e442eb4-4.job
[2014-04-09 15:50:50 | 000,001,864 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\7c82d588-f306-4366-8f8b-71f85e442eb4-5.job
[2014-04-09 15:50:50 | 000,001,766 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\7c82d588-f306-4366-8f8b-71f85e442eb4-1.job
[2014-04-09 15:50:50 | 000,001,694 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\7c82d588-f306-4366-8f8b-71f85e442eb4-2.job

:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt.Po restarcie uruchom OTL i użyj opcji Sprzątanie.

Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.0.1000.exe

vulkanviv

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

bardzo dziękuje za pomoc wszystko wróciło do normy :slight_smile: