Płyta inst. win... xp prof

Witam. Mam problem z odpaleniem płyty instalacyjnej, po włożeniu płyty do stacji cd-rom i wł. kompa system wgrywa się normalnie. Nie widzi płyty instalacyjnej. Pomocy co mam zrobić?Pole Wartość

Właściwości BIOS’u

Typ BIOS’u Award

Typ BIOS’u Award Phoenix - AwardBIOS v6.00PG

Informacja z BIOS’u Award 07/14/2003 For KT600 DDR Chipset

Data BIOS’u systemowego 07/14/03

Data BIOS’u wideo 03/07/28

Producent BIOS’u

Nazwa firmy Phoenix Technologies Ltd.

Informacje o produkcie http://www.phoenix.com/en/products/default.htm

Uaktualnienia BIOS’u http://www.esupport.com/biosagent/index … fererid=40

Problemy i Sugestie

Sugestia Are you looking for a BIOS Upgrade? Contact eSupport Today!

Sugestia BIOS systemu jest starszy niż dwa lata. Uaktualnij go jeżeli trzeba.

Muszisz w Biose ustawić botowanie z płyty 8)

czy możesz mi napisać dokładniej jak to zrobić dokładniej , gdzie wejść i co ustawić. Jestem laikiem w tych sprawach. :oops:

przy uruchamianiu systemu naciskasz “del” i gdy wlaczy ci się bios szukasz zakładki gdzie są “first boot device”, “second boot device” itd. (nie wiem czy dokladnie tak będzie bo dawno do biosu nie wchodziłem). Następnie zaznaczas pole “first boot device” i wybierasz “cd rom” (wybierasz kursorami: lewo-prawo). Wychodzisz, zapisujesz, uruchamiasz jeszcze raz kompa z płytką instalacyjną w cd-romie.

Na samym początku kiedy uruchamiasz system klikasz delete. Ukazuje ci się Bios i korzystając ze strzałek nachodzisz na Advance BIOS Features i naciskasz Enter. Nachodzisz strzałkami na First Boot Device i ustawiasz na CDROM. Naciskasz Esce i wybierasz Save & Exit Setup. (Przed ostatnim krokiem wkładasz płyte do napędu i po zamknięciu Biosu rozpoczyna się proces instalacji)

Acha podczas instslacji będziesz musiał zmienić bootowanie ponownie na dysk czyli HDD. Masz pytania pisz smiało

Nie wiesz więc nie pisz :x

Ale kolega chyba mógl się domyślic o co chodzi, nie? :?