plyta:Intel Solano i815E .. jaka predkosc?


(Sahal) #1

jedno pytanko. Mam zamiar dokupic jakas karte graficzna - wiem ze wejscie AGP .. ale skad sie dowiedziec jaka potrzebuje predkosc 2x czy 4x ?? Jaka niedroga karte byscie polecili ??? Komp : PIII , 1000Mhz, 512 ram, HDD WD80Gb


(Asterisk) #2

Z opisu posiadanej płyty głównej.

Ewentualnie zainstaluj Everest Corporate Edition 3.50,

a po uruchomieniu

===::> Płyta główna/ Mikroukład płyty głównej/

W prawym dolnym oknie znajdź

Kontroler AGP/ Obsługiwane szybkości

BTW

Zmień tytuł na konkretny


(system) #3

AGP 4X 100%

a grafa to nic pozadnego juz do tego sprzetu,

Szukaj gf3,radek 8500

http://allegro.pl/item137826527_super_g ... ancja.html

http://allegro.pl/item140299705_hercule ... video.html


(Sahal) #4

konkret ChrisG. :] faktycznie jest 4x , dzieki za linki! a ktora byscie polecili ?? GeForce3 Ti200 czy Radeona 8500 ? moze ktos uzywal .. to ma porownanie ?


(McDracullo) #5

Pentium III nie taki zły. O takim taktowaniu to doganiał niektóre P IV.

Ja proponuje GF 9500@9700 lub 9550.


(Sahal) #6

dorwalem takie cos na allegro .. http://allegro.pl/item142800489_gainwar ... en_sa.html kolega ChrisG. proponowal gf3 Ti 200 a to jest ti450 - jest jakas zasadnicza roznica ( poza parametrami :stuck_out_tongue: ) .. chodzi mi dokladniej o to czy sie nie bdzie nic gryzlo ! ktos mial ta karte ? jak sie sprawowala ( badz wciaz sprawuje ? :slight_smile: .. pozdr.