Płyta Płyta GigaByte GA-MA790X-DS4

co sądzicie o płycie Płyta GigaByte GA-MA790X-DS4 cena 234 zł

http://www.apollo.pl/store/show_detail/40293

kompa to sobie dopiero będę składał do tej chcem miec :

radka hd4850

athlona przynajmniej 4600+

ram Patriot LLK 2x 1gb

zasilacz Corsair 450W

obudowa Sharkoon Rebel 9

Płyta GigaByte GA-MA790X-DS4

i czy ta płyta bedzie dobra do takiego sprzętu???płyte chcem miec zeby w przyszłości łatwo było coś wymienić na lepsze itp

A co ma być do niej podpięte??

to co napisałem wyżej…

Zestaw ten nie jest najlepszy w cenie. Można coś lepszego złożyć. Do czego będziesz potrzebował kompa?? Będziesz się bawić w OC??

w OC nie mam zamiaru sie bawić i dla tego chcem wziasc athlona bo są tańsze

To jak nie będziesz się bawić w OC to nawet, nawet ten zestawik jest.

Ale możesz wziąć E2180 (ok 170zł) i wyjechać z nim na ponad 3GHz i taniej wyjdzie, mobo jest tańsza.

tylko ze w oc to jestem zielony i sie boje ze cos zepsuje…

Nic nie zepsujesz. Podamy Ci dokładne instrukcje. To nie jest nic trudnego, tylko pare restartów i pare zmianek w BIOSie.

a takiego athlona 4600+ ile mozna podkrecic

JA swojego podkręciłem z 1.8 na 2.25GHz. Mógłbym dalej ale na płycie, którą posiadałem to był max.

Płyty Gigabyte’a są dobre do OC i może o jakieś 1,3GHz go podkręcisz.

a w sumie to po co podkrecac procesor ktory ma 4,5 ghz jak i tak wszystkie gry na nim dobrze bedą chodzić???

Te gry, które teraz są to nawet będą chodzić na 2GHz (oczywiście dwurdzeniowy), ale technika idzie do przodu i za pare miechów to już będzie słabe i dlatego się podkręca na tyle ile się da wycisnąć z proca.

no to nie wiem… czy wziasc athlona czy intela tylko mógłybyś mi jeszcze podać jakąś fajną płytę głowną do intela???(najlepiej zeby miala 2 wejscia na pci-e x16)

Bardzo dobra jest Gigabyte GA-P31-DS3L lub GA-P35-DS3L, ale one mają jeno wejście PCI-E 16x. Na 2 wejścia nieznam dobrej.

A po co Ci CrossFire?? Będziesz łączył 2 karty??