Witam!
Odinstaluj Akamai NetSession Interface.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
:OTL
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-2474849277-562927440-4082517077-1003..\Run: [Akamai NetSession Interface] C:\Users\krzysiek\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe (Akamai Technologies, Inc.)
[2014-03-11 19:37:50 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\krzysiek\AppData\Local\Akamai
:Commands
[emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt.Po restarcie uruchom OTL i użyj opcji Sprzątanie.
Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Już wszystko działa.
Podążam za wskazówkami:)
Problem w dalszym ciągu nie ustępuje.
Raport z analizowania problemów z internetem:
http://www.wklej.org/id/1303575/
Skan z OTL:
http://www.wklej.org/id/1303596/
Extras:
http://www.wklej.org/id/1303598/
Proszę korzystać z przycisku Edytuj , zamiast pisać post pod postem.
rgabrysiak