Po instalacji ESET Smart Security sieć nie wykrywa mojego IP

Zainstalowałam na swoim laptopie (system Widows XP, komplet działających sterowników, nie wiem, czy podać coś więcej) ESET Smart Security 4.2.64.12. Zaraz po zakończeniu instalacji komputer momentalnie stracił połączenie z siecią (router, wifi sięga na cały dom, sieć jest niezabezpieczona) i po “naprawie” ma problem z odnowieniem adresu IP.

Wina ewidentnie leży po stronie programu. Zalecilibyście odinstalować i wrócić do Avasta (a może czegoś innego?), czy może jest to jakiś pomniejszy błąd, który mozna łatwo naprawić?

W skład Smart Security wchodzi również zapora sieciowa, sprawdź jej ustawienia, widocznie blokuje ruch sieciowy.

Pozdrawiam!

Wielkie dzięki za szybką odpowiedź :smiley:

Ustawień są straszne ilości. Będę w tym ostrożnie grzebać (nie znam się zanadto na tym…), ale może znalazłby się ktoś tak miły, że przynajmniej zawężyłby mi obszar poszukiwań?

Niestety ja nie mam Smart Security, więc nie pomogę Ci go ustawić, chyba, że dasz zrzuty ekranu z ustawień zapory to może coś doradzę :wink:

Pozdrawiam!