Po otwarciu strony zaatakowały mnie trojany

Witam…wszystkich. Od razu nadmienię, że to mój pierwszy komputer mam go od 2 tygodni a ja jestem całkowitym nowicjuszem i już mam pełne majtki. Wlazłem na jakąś stronę „nie dla dzieci” i coś mnie napadło. Najpierw avast zaczął mi wyrzucać że mam trojany czy wirusy, sam już nie wiem….pulpit zmienił mi się na czarny z napisem „your komputer is danger” na pasku obok zegara jest jakaś dodatkowa ikona krzyżyk na czerwonym tle jak na niego kliknę to instaluje mi się jakiś programik i skanuje system, wywala od groma wirusów ale jak chcę je wywalić to chce kasę za pełną wersję…Koleś podpowiedział mi że mam przeskanować system tym programem wkleić loga na forum i poprosić o pomoc, więc to robię………Proszę o dokładne instrukcję bo inaczej chyba sobie nie poradzę.

W trybie awaryjnym z wyłączonym przywracaniem systemu usuwasz (wpisy Hijackiem, pliki/foldery na czerwono ręcznie z dysku (w razie problemów z usuwaniem plików użyj narzędzia KillBox ):

Po zabiegach nowy log z Hijacka + log z Silent Runners

dzięki Bieniol…troche pomogło ale nadal mam czarny ekran i nie mogę ustawić innej tapety…tak jakby zakładka pulpit był nieaktywna oto moje nowe logi;

“Silent Runners.vbs”, revision 46, http://www.silentrunners.org/

Operating System: Windows XP

Output limited to non-default values, except where indicated by “{++}”

Startup items buried in registry:


HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++}

“CTFMON.EXE” = “C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe” [MS]

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++}

“avast!” = “C:\PROGRA~1\MOJEPR~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe” [null data]

“gcasServ” = ““C:\Program Files\Moje Programy\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe”” [MS]

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\

{06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3}(Default) = (no title provided)

-> {HKLM…CLSID} = “AcroIEHlprObj Class”