Po połączeniu modemu komunikat: ograniczenie lub brak łączności


(Amex Rider) #1

Cześć. Od trzech dni mam pewien problem z internetem, mianowicie. Grając na komputerze(PC) rozłączył mi się internet, próbowałem zrestartować modem, ale to nic. Przeinstalowałem system, ale to nic itd. Problem tkwi w tym, że jak chce się połączyć z siecią to długo sie ładuje "Pobieranie adresu sieciowego". Potem pisze "Ograniczenie lub brak łączności" i to powtarza się codziennie. Do 12 internet jest i mogę normalnie z niego korzystać, a potem szlag i nic nie działa do następnego dnia, do 12 :wink:. Mój komputer ma Windows XP, jest dość stary, karta sieciowa jest zintegrowana i własnie nie wiem, czy jest to wina karty sieciowej czy czegoś innego, ponieważ na innych moich komputerach lub braci z Windowsem 8 lub XP normalnie działa. Proszę o pomoc.

PS. Próbowałem wielu sposobów i nic :frowning:


(MrKsardes) #2

Zainstaluj sterowniki do karty za pomoca: Driver Boostera, mogą być nie aktualne.


(Amex Rider) #3

nie nie, jakieś inne pomysły?


(XMan) #4

Sprawdź czy nie masz wirusów:


(Dimatheus) #5

riderhehe , zapoznaj się, proszę, z tym poradnikiem i stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Amex Rider) #6

zrobiłem to co napisałeś, ale dalej nic :frowning: microsoft windows xp professional wersja 2002 dodatek service pack 3

karta sieciowa w menedzerze urzadzen to:

karta sieciowa 1394

tp-link wireless usb adapter

Sory, że tak chaotycznie, ale jestem zielony w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość.


(MrKsardes) #7

Robiłeś formata? 


(Amex Rider) #8

Format robiłem. Sterowniki wszystkie są git. Karta sieciowa jest zintegrowana i mam drugie takie wifi tplink, które jest na usb i bez tego by internet mi nie działał.


(Dimatheus) #9

Hej,

Czyli łączysz się poprzez WiFi?

A jaki dokładnie router posiadasz?

Pozdrawiam,

Dimatheus