Po zainstalowaniu Kiba dock compiz fusion nie działa

Witam… na wstępie prosił bym o wyrozumiałość bo jeśli chodzi o linuxa to jestem zielony… Mój problem wygląda tak… zainstalowałem sobie linuxa ubuntu 7.10,wszystko pięknie ładnie chodziło jedynie co sterowników do grafiki mi nie zainstalował [ati radeon X600/X550 Series] ale nie w tym rzecz… sterowników nie ruszałem… problem zaczął sie w momencie zainstalowania kiba dock… program zainstalowałem poprzez terminal [na jakimś forum znalazłem jak to trzeba zrobić…] kiba sie zainstalowała,wszystko pięknie działało łącznie z compiz fusion… następnie wylogowałem sie z ubuntu i odpaliłem windowsa… po ponownym odpaleniu ubuntu kiba dock nadal chodzi ale compiz mi przestał działać…

Co mogę zrobić aby compiz mi chodził??

Z góry dziękuje i jeśli można to prosił bym o dość szczegółowe odpowiedzi ;]

Pozdrawiam wszystkich ;]

ps.jak mogę zainstalować sterowniki do grafiki aby wszystko fajnie śmigało?

system/administracja/menedżer sterowników własnościowych (eng. restricted manager)

Tak wiem jak je zainstalować ale kiedy tak robie poprzez menagera s.w. to compiz mi przestaje też działac… już tak próbowałem i nic nie dało… instalowałem ubuntu jeszcze raz… można to jakoś inaczej zrobić albo po zainstalowaniu sterowników jakoś compiza odpalić?

przez restricred managera instalujesz sterowniki zamknięte , fglrx

instalujesz je

następnie żeby uruchomić compiz-fusion potrzebujesz otwartych , xgl

aby je uzyskać włącz synaptic i wyszukaj xserver-xgl

zainstaluj

compiz-fusion powinien po tym działać

na moim radeonie chodzi bez zarzutu

Okay… zainstalowałem sterowniki do grafiki…

następnie w synapitcu znalazłem xserver-xgl i zainstalowałem…

odpaliłem kompa ponownie i nadal to samo kiba dock chodzi a compiz nie…

A podczas logowania wybrałeś sesję XGL?

hmm… nie wiem… moment…

Złączono Posta : 09.11.2007 (Pią) 0:41

niebardzo wiem jak to wybrać… ?